  • 21. Data: 2017-06-19 14:43:04
    Temat: Re: Wzorowa pralnia pieniędzy na Allegro
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DominikAłaszewski" napisał w wiadomości
    Dnia 19.06.2017 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

    >Najprawdopodobniej tak (choć to też zależy np. od umowy
    >sprzedającego z dostawcą).
    >A stan przedmiotów na aukcji nie odzwierciedla rzeczywistego
    >zapasu sprzedającego (choć gdyby tak było, to pewnie niejeden
    >kupujący byłby zadowolony) choćby z uwagi na wygodę sprzedawcy,
    >a zapewne też wskutek określonej polityki prowizji Allegro.

    >W każdym razie ja nie widzę w tym niczego nagannego :-)

    punkt widzenia sie zmienia, jak sie okazuje, ze zarezerwowanego
    miejsca w samolocie nie ma :-)
    Albo jak znajdziesz taka oferte z allegro blisko, i myslisz sobie
    "odbiore po drodze" :-)

    Albo, jak hurtownia powie "nie ma i nie bedzie", a tu zdazyly sie
    sprzedac

    J.

  • 22. Data: 2017-06-19 19:52:37
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-06-19 o 14:43, J.F. pisze:

    > Albo, jak hurtownia powie "nie ma i nie bedzie", a tu zdazyly sie sprzedac

    A propos "nie ma i nie będzie", nie wiem czy wiecie, ale są lekarstwa,
    których w niektórych aptekach się nie kupi od lat. "Sprawdziliśmy w
    trzech hurtowniach, nie ma i nie będzie". A w innych aptekach są.

    I nie chodzi o żadne pigułki niestrawne dla fanatyków religijnych, tylko
    np. o maść (na receptę) do oczu.

    MJ

  • 23. Data: 2017-06-19 20:18:54
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/19/2017 9:26 AM, J.F. wrote:
    > W celu utrzymania akcji, jak towar dojedzie ?

    Na to wygląda. Obserwuje allegro od dawna i widzę że jesli na jakiejś
    akucji jest drożej o 1zł *ALE* kupiło tam 100 ludzi to kupi nastepne
    100. Aukcja tańsza obok z tym samym leży i nikt nie kupuje.

  • 24. Data: 2017-06-19 21:14:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-19 o 19:52, Michał Jankowski pisze:

> [...]
    > trzech hurtowniach, nie ma i nie będzie". A w innych aptekach są.
    >
    > I nie chodzi o żadne pigułki niestrawne dla fanatyków religijnych, tylko

    A potrafisz odróżnić prawdziwą aptekę od drogerii ?
    Bo ostatnio w pasażach handlowych jest moda na udawanie aptek.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2017-06-20 03:13:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Jun 2017 20:18:54 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > Na to wygląda. Obserwuje allegro od dawna i widzę że jesli na jakiejś
    > akucji jest drożej o 1zł *ALE* kupiło tam 100 ludzi to kupi nastepne
    > 100. Aukcja tańsza obok z tym samym leży i nikt nie kupuje.

    Albo wlasnie sie nadziales na ten efekt - kupili, bo bylo o zlotowke
    taniej. A teraz jest drozej, bo wystawiajacy podniosl cene, a kupujay
    zostali.
    Tylko ze teraz nikt juz nie kupuje.

    A moze kupili, bo ba np tansza dostawa ?

    J.

  • 26. Data: 2017-06-20 17:37:53
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dobrze Chłopaki wiecie, że to co piszecie to totalna nieprawda...

    dziś stosuje się Socjologię Handlu... moja (skrajnie nie popierana przez
    liderów strefy) wersja kupujący mają odpowiednio przeprane mózgi i tylko
    unia europejska wie jak ukierunkować ich zakupy (czyli do tych co
    zasłużyli)...

    P.S.
    proszę o poparcie mojej prośby o założenie nowej grupy dyskusyjnej

  • 27. Data: 2017-06-20 20:21:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/20/2017 3:13 AM, J.F. wrote:
    > Albo wlasnie sie nadziales na ten efekt - kupili, bo bylo o zlotowke
    > taniej. A teraz jest drozej, bo wystawiajacy podniosl cene, a kupujay
    > zostali.
    > Tylko ze teraz nikt juz nie kupuje.

    Nie, to tak nie działa. Sprzedający obnizy cenę do 99zł (taka była przed
    absurdalna podwyzką) i sprzeda nastepne 100 sztuk. Obok jest aukcja za
    98zł i *NIKT* nie kupuje mimo tych samych opcji i kosztów wysyłki.
    Ludzie wolą wybierać aukcje na których ktoś już kupił bo wtedy w
    komentarzu coś można znaleźć i szansa że oszust mniejsza.

    Identyczny efekt jest na aliexpress - ludzie kupuja na droższych
    aukcjach jesli tylko ktoś juz tam coś kupił.

  • 28. Data: 2017-06-21 06:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michał Jankowski m...@f...edu.pl ...

> [...]
    > trzech hurtowniach, nie ma i nie będzie". A w innych aptekach są.
    >
    > I nie chodzi o żadne pigułki niestrawne dla fanatyków religijnych, tylko

    Gotowa masc czy jakas robiona na zamowienie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 29. Data: 2017-06-21 12:58:10
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 21.06.2017 06:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Michał Jankowski m...@f...edu.pl ...

    > Gotowa masc czy jakas robiona na zamowienie?

    Gotowa. Konkretnie Oxycort A.

    Znaczy może się coś zmieniło, bo od roku czy dwóch lat apteki, w których tak
    mówili, omijam szerokim łukiem. Ale tak między 4 a 2 lata temu zjawisko
    występowało jako trwałe. Problem był taki, że akurat apteka, w której
    matka wykupuje wszystkie recepty (jedyna w zasięgu wyjścia pieszo),
    nigdy tego nie miała i przepadło kilka recept.

    MJ

  • 30. Data: 2017-06-21 13:50:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał
> [...]

    >matka wykupuje wszystkie recepty (jedyna w zasięgu wyjścia pieszo),
    >nigdy tego nie miała i przepadło kilka recept.

    Moze jakas malo popularna sie zrobila, bo inaczej to IMHO by byla.

    Do tego pewnie jakies zamieszanie z producentem - poklocil sie z
    hurtowniami ?

    J.