  • 31. Data: 2017-06-21 14:02:23
    Temat: Re: Wzorowa pralnia pieniędzy na Allegro
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-06-17 o 13:50, J.F. pisze:

    > Moze jakas malo popularna sie zrobila, bo inaczej to IMHO by byla.
    > Do tego pewnie jakies zamieszanie z producentem - poklocil sie z
    > hurtowniami ?

    Ale w takich wypadkach najprawdopodobniej dostępny bywa zamiennik. W
    Polsce jest 6 256 aptek, w których możesz sprawdzić dostępność leku
    przez net, a ten produkt jest dostępny w 4 919 z nich. W necie są
    dostępne informacje o zamiennikach zawierających tę samą substancję
    aktywną i podejrzewam, ze w tych pozostałych aptekach będzie właśnie ten
    lek.

  • 32. Data: 2017-06-21 14:06:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 21-06-17 o 13:50, J.F. pisze:

    >Ale w takich wypadkach najprawdopodobniej dostępny bywa zamiennik. W
    >Polsce jest 6 256 aptek, w których możesz sprawdzić dostępność leku
    >przez net, a ten produkt jest dostępny w 4 919 z nich. W necie są

    To calkiem niezle pokrycie.

    >dostępne informacje o zamiennikach zawierających tę samą substancję
    >aktywną i podejrzewam, ze w tych pozostałych aptekach będzie właśnie
    >ten
    >lek.

    Akurat sprawdzilem ... nie tak latwo sie doszukac zamiennika :-)

    J.

  • 33. Data: 2017-06-21 22:41:29
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, June 21, 2017 at 12:58:12 PM UTC+2, Michał Jankowski wrote:

    > Znaczy może się coś zmieniło, bo od roku czy dwóch lat apteki, w których tak
    > mówili, omijam szerokim łukiem. Ale tak między 4 a 2 lata temu zjawisko
    > występowało jako trwałe. Problem był taki, że akurat apteka, w której
    > matka wykupuje wszystkie recepty (jedyna w zasięgu wyjścia pieszo),
    > nigdy tego nie miała i przepadło kilka recept.

    To jakas dziwna ta apteka, albo lek kosztuje praktyznie0 PLN ;)
    Ja prawie zawsze ide do najblizszej apteki, jeszcze mi sie nie zdzarzylo, zeby po
    uslyszeniu "nie ma" nie dodali na kiedy moga mi sprowadzic (sprawdzenie dostepnosci w
    hurtowniach to byl automat, nie trzeba nawet pytac)... zazwyczaj nastepny dzien,
    "zabezpieczeniem" dla nich byla zostawiona recepta...

  • 34. Data: 2017-06-22 10:50:59
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 21.06.2017 14:02, Robert Tomasik pisze:

    > Ale w takich wypadkach najprawdopodobniej dostępny bywa zamiennik. W
    > Polsce jest 6 256 aptek, w których możesz sprawdzić dostępność leku
    > przez net, a ten produkt jest dostępny w 4 919 z nich.

    Pewnie tak samo jest dostępny, jak ta śrubka na allegro za 2001 zł.

    MJ

  • 35. Data: 2017-06-22 14:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michał Jankowski m...@f...edu.pl ...

    > Pewnie tak samo jest dostępny, jak ta śrubka na allegro za 2001 zł.

    ZTCW jest dostepny bez problemu.
    Sa leki ktore rzeczywiście sa turdno dostepne z różnych wzgledów (problemy
    produkcyjne, wyjazd za granice etc) niemniej trudno mi sobie wyobrazic
    sytuacje w ktorej aptece nie chce się zamówić leku ogólnie dostepnego w
    hurtowniach.
    Nie przy takiej konkurencji jak jest obecnie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 36. Data: 2017-06-22 17:29:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-06-21 o 12:58, Michał Jankowski pisze:

> [...]
    > matka wykupuje wszystkie recepty (jedyna w zasięgu wyjścia pieszo),
    > nigdy tego nie miała i przepadło kilka recept.

    Oxykort A to bardzo dobra maść i tania była, więc chyba dlatego wycofali
    ją z aptek i z produkcji.
    Wszystko co niezłe nam kasują.

    --
    animka

  • 37. Data: 2017-06-22 17:35:02
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > dostępne informacje o zamiennikach zawierających tę samą substancję
    > aktywną i podejrzewam, ze w tych pozostałych aptekach będzie właśnie ten

    Nie będzie. O dobrych lekach leczących, a nie zabijajcych, nie
    powodujcych powikłań możesz zapomnieć. Poczytaj ulotki róznych lekarstw
    (np. w internecie) przy okazji, to Ci włosy na głowie staną ze strachu.

    --
    animka

  • 38. Data: 2017-06-23 23:38:47
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/22/2017 5:35 PM, Animka wrote:
    > Nie będzie. O dobrych lekach leczących, a nie zabijajcych, nie
    > powodujcych powikłań możesz zapomnieć. Poczytaj ulotki róznych lekarstw
    > (np. w internecie) przy okazji, to Ci włosy na głowie staną ze strachu.

    To są dupochrony.

  • 39. Data: 2017-06-24 09:22:14
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > trzech hurtowniach, nie ma i nie będzie". A w innych aptekach są.
    >
    > I nie chodzi o żadne pigułki niestrawne dla fanatyków religijnych, tylko

    Też z tym się spotkałem. W aptece przy Leclercu na warszawskim Ursynowie
    tak było z głupią Polopiryną C. "Przestali produkować". Tyle że w innych
    aptekach ona zawsze była i jest. Może to taki chwyt marketingowy, aby
    ludzie kupowali droższą aspirynę i nie próbowali uciec do konkurencji...
    W Twoim przypadku to chyba jednak coś innego.

    Piotr

  • 40. Data: 2017-06-24 13:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > Też z tym się spotkałem. W aptece przy Leclercu na warszawskim Ursynowie
    > tak było z głupią Polopiryną C. "Przestali produkować".

    Az sie nie chce wierzyc ale przynajmniej wiesz juz do ktorej apteki nie
    chodzic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie