  • 51. Data: 2017-06-25 20:17:19
    Temat: Re: Wzorowa pralnia pieniędzy na Allegro
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Tak, oczywiście.
    > Produkują tylko dla pieniędzy, a nie po to by to lekarstwo leczyło.

    Nie zrozumiałas...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 52. Data: 2017-06-26 15:13:16
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Na to wygląda. Obserwuje allegro od dawna i widzę że jesli na jakiejś
    > akucji jest drożej o 1zł *ALE* kupiło tam 100 ludzi to kupi nastepne
    > 100. Aukcja tańsza obok z tym samym leży i nikt nie kupuje.

    Dziwne. Ja nigdy nie patrze, ile osob kupilo - kieruje sie cena (i patrze,
    czy nie ma hintow, ze cwaniak kupuje w moim imieniu na Aliexpress i
    poczekam sobie miesiac).

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

    Wysłano z telefonu bez polskiej klawiatury, przepraszam za brak polskich znaków

  • 53. Data: 2017-06-26 15:15:01
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl> wrote:

    > proszę o poparcie mojej prośby o założenie nowej grupy dyskusyjnej

    Jesli przeniesiesz sie na nia i nie bedziesz jej opuszczal na inne, to
    zaloze Ci nawet dzis (w alt.pl.*).

  • 54. Data: 2017-06-26 15:45:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup

    >Dziwne. Ja nigdy nie patrze, ile osob kupilo - kieruje sie cena (i
    >patrze,
    >czy nie ma hintow, ze cwaniak kupuje w moim imieniu na Aliexpress i
    >poczekam sobie miesiac).

    Ja tez niespecjalnie patrze, ale inni klienci moga miec inne kryteria.

    No i jeszcze inna rzecz mi wpadla - jak Allegro ocenia popularnosc ?
    Moze aukcje, na ktorych kupilo juz 100 osob wyskakuja pierwsze w
    domyslnym sortowaniu po popularnosci ?

    W kazdym badz razie zjawisko jest - sprzedawca czesto podnosi cene,
    czasem do zaporowej.

    J.