  • 1. Data: 2017-06-16 19:21:36
    Temat: Wzorowa pralnia pieniędzy na Allegro
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Ot taka sobie nóżka do roweru. Prawdopodobnie złocona i wysadzana
    diamentami. Sprzedano już 88 sztuk. Jak na taki towar, to niemal za
    darmo. Bo jedynie za 2012 zł:
    http://allegro.pl/nozka-do-roweru-stopka-tylna-regul
    acja-mtb-16-26-i6758905912.html

    I wiele podobnych towarów za podobne ceny razy 100 wartości rynkowej.
    Np. 50 tandetnych wieszaków za 2051 zł sprzedanych w ilości 72
    komplety. Czy tandetny przybornik manicure za 2018 zł sprzedany w 23
    kompletach. Czy rysik do smartfona za 2015 zł - sprzedane 14 sztuk.
    I wiele wiele innych za ceny powyżej 2000 zł.

    Tak się robi biznesy.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 2. Data: 2017-06-16 20:34:55
    Temat: Re: Wzorowa pralnia pieniędzy na Allegro
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no ale napisz jak to możliwe? przecież to nie jest możliwe!

    jedyny wyjątek to to co widać od zawsze na allegro - błędy, błędy, błędy
    i błędy...

  • 3. Data: 2017-06-16 21:11:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-16 o 19:21, Zbynek Ltd. pisze:

    > Ot taka sobie nóżka do roweru. Prawdopodobnie złocona i wysadzana
    > diamentami. Sprzedano już 88 sztuk. Jak na taki towar, to niemal za
> [...]
    Sprawdzałeś czy faktycznie za tyle sprzedał poprzednie ?
    Bo na ile znam mechanizmy allegro to sprzedający jest na urlopie
    i żeby idioci nie potrafiący czytać ze zrozumieniem nie płakali
    że kupili a on nie wysyła zmienił cenę na czas urlopu.

    Nie wierzysz spytaj na a.p.allegro. :-)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2017-06-16 21:31:57
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-16 o 21:11, RadoslawF pisze:

> [...]
    > i żeby idioci nie potrafiący czytać ze zrozumieniem nie płakali
    > że kupili a on nie wysyła zmienił cenę na czas urlopu.

    Kupują podstawione słupy. Faktycznie, dobry pomysł na pralnię

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2017-06-16 21:55:39
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    >
    > Ot taka sobie nóżka do roweru. Prawdopodobnie złocona i wysadzana
    > diamentami. Sprzedano już 88 sztuk. Jak na taki towar, to niemal za

    Jest taki patent, że jak zabraknie towaru w magazynie, to się podnosi
    cenę do wysokości zaporowej w oczekiwaniu na dostawę (nie trzeba płacić
    opłaty za ponowne wystawienie).

    Ale oczywiście może chodzić o coś innego...

    MJ

  • 6. Data: 2017-06-16 22:25:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    RadoslawF napisał(a) :

> [...]
    > i żeby idioci nie potrafiący czytać ze zrozumieniem nie płakali
    > że kupili a on nie wysyła zmienił cenę na czas urlopu.

    Dziesiątki innych artykułów zdają się być w normalnych cenach.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 7. Data: 2017-06-17 10:35:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-16 o 22:25, Zbynek Ltd. pisze:

    >>> darmo. Bo jedynie za 2012 zł:
    >>> http://allegro.pl/nozka-do-roweru-stopka-tylna-regul
    acja-mtb-16-26-i6758905912.html

    > Dziesiątki innych artykułów zdają się być w normalnych cenach.

    Bo ich sprzedawcy nie zrobili sobie urlopu lub nie muszą wstrzymywać
    sprzedaży w ten sposób.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2017-06-17 10:36:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-16 o 21:31, Sonn pisze:

    >>> darmo. Bo jedynie za 2012 zł:
    >>> http://allegro.pl/nozka-do-roweru-stopka-tylna-regul
    acja-mtb-16-26-i6758905912.html

    > Kupują podstawione słupy. Faktycznie, dobry pomysł na pralnię

    A jak sprawdziłeś w jakiej cenie kupili ci którzy kupili
    na tej aukcji ?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2017-06-17 12:52:35
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    RadoslawF napisał(a) :

    acja-mtb-16-26-i6758905912.html

    > Bo ich sprzedawcy nie zrobili sobie urlopu lub nie muszą wstrzymywać
    > sprzedaży w ten sposób.

    Nieee, mi chodzi o tego samego sprzedawcę, nie innych. Sprawdziłem
    zanim napisałem powyższe.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 10. Data: 2017-06-17 13:26:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-17 o 12:52, Zbynek Ltd. pisze:

    acja-mtb-16-26-i6758905912.html

    > Nieee, mi chodzi o tego samego sprzedawcę, nie innych. Sprawdziłem zanim
    > napisałem powyższe.

    To znaczy że nie zgadłem z urlopem. :-)
    Wyczerpał zapas tego towaru i zanim dostanie kolejny wstrzymał
    sprzedaż zmieniając cenę.