  • 1. Data: 2024-01-04 14:47:40
    Temat: Wywieźli pijanego 72-latka do lasu...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zgadnijcie kto? ;-)
    Bingo. Wygrał pan talon na balon.

    Tym razem w Wejherowie (Pomorze).
    Prokuratura już wszczęła postępowanie z art. 231 KK.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2024-01-04 14:52:17
    Temat: Re: Wywieźli pijanego 72-latka do lasu...
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 04 Jan 2024 14:47:40 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Tym razem w Wejherowie (Pomorze).
    > Prokuratura już wszczęła postępowanie z art. 231 KK.

    Coś jakby się cudownie odmieniło, bo rzecznika prasowa powiada, że
    policjanci zostali zawieszeni w pełnieniu obowiązków służbowych, a
    Komendant Wojewódzki Policji w Gdańsku wszczął procedurę wydalenia ich ze
    służby.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://gtracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2024-01-04 15:29:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Jan 2024 14:52:17 +0100, Olin wrote:

> [...]
    > policjanci zostali zawieszeni w pełnieniu obowiązków służbowych, a
    > Komendant Wojewódzki Policji w Gdańsku wszczął procedurę wydalenia ich ze

    Ale ... Wrocław, Wołomin, Wejherowo ... wszystko na W :-)

    No dobra, to wywożenie to jakies bardziej popularne, ciekawe co się
    stało, ze tym razem sie rypło :-)

    J.

  • 4. Data: 2024-01-04 15:44:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 4 Jan 2024 15:29:26 +0100, J.F napisał(a):

    > to wywożenie to jakies bardziej popularne, ciekawe co się
    > stało, ze tym razem sie rypło :-)

    Przechodzień wykazał się obywatelską postawą.
    https://wydarzenia.interia.pl/pomorskie/news-zatrzym
    ali-72-latka-wywiezli-go-do-lasu-skandal-na-pomorzu,
    nId,7247124

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://gtracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2024-01-04 15:57:04
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Bez wyjaśnień, czyli tak jak on rozumie prawo.

    -----

  • 6. Data: 2024-01-04 15:58:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Jan 2024 15:44:37 +0100, Olin wrote:

    > Przechodzień wykazał się obywatelską postawą.
    > https://wydarzenia.interia.pl/pomorskie/news-zatrzym
    ali-72-latka-wywiezli-go-do-lasu-skandal-na-pomorzu,
    nId,7247124

    Przechodzien, w lesie? no moze w Wejherowie.
    I widział jak go wypakowywali, czy wszystko przez te komputery?

    A swoją droga - wyrzucenie do lasu w zimie ... narazenie na utrate
    życia, usiłowanie zabójstwa, czy usiłowanie zabójstwa z zamiarem
    ewentualnym?
    Z drugiej strony - 2 promile to jeszcze nie tak duzo, moze wysadzili
    przytomnego i kazali wracać do domu.

    J.

  • 7. Data: 2024-01-05 12:01:08
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 4 Jan 2024 15:58:13 +0100, J.F napisał(a):

    > Przechodzien, w lesie? no moze w Wejherowie.

    Wyznam, że sam też bywam w lesie i nie jestem odosobniony.
    Ten akurat był myśliwym.

    > I widział jak go wypakowywali,

    Skąd to przypuszczenie?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://gtracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2024-01-05 16:46:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Jan 2024 12:01:08 +0100, Olin wrote:

    > Wyznam, że sam też bywam w lesie i nie jestem odosobniony.

    No, Wejherowo na obrzeżach ma jakies lasy, o ile dobrze pamiętam.

    > Ten akurat był myśliwym.

    > Skąd to przypuszczenie?

    To skąd sprawa?
    Znalazl, zadzwonił na 112, przyjechala policja, i sprawa się rypła?

    A policjanci nie kryli kolegów?
    Znalezli to znależli, pijany to pijany - na izbę wytrzeźwien, i co tu
    za sprawa.
    I kto by słuchał, co on tam bełkocze w pijanym widzie :-)

    J.