  • 1. Data: 2024-01-04 07:41:50
    Temat: Urlop przy 12h systemie
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    Jeśli ktoś pracuje w systemie 12h to jak się liczy urlop?
    System jest od 7:00 do 19:00 i 19:00 - 7:00

    W tygodniu pracownik przychodzi do pracy:
    niedziela 19:00-7:00
    środa 7:00-19:00
    czwartek 19:00-7:00
    niedziela 7:00-19:00
    i pisze podanie o urlop niedziela-niedziela (8 dni kalendarzowych)
    Ile dni z ulopu mu kadry odejmują?

  • 2. Data: 2024-01-04 15:34:40
    Temat: Re: Urlop przy 12h systemie
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Monika Głowacka napisał(a) :
> [...]
    > czwartek 19:00-7:00
    > niedziela 7:00-19:00
    > i pisze podanie o urlop niedziela-niedziela (8 dni kalendarzowych)

    4 dni po 12h, czyli 48h. Lub jak kto woli 48/8 = 6 dni roboczych z
    puli urlopowej.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 3. Data: 2024-01-04 16:24:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 04 Jan 2024 15:34:40 +0100, Zbynek Ltd. wrote:

    > 4 dni po 12h, czyli 48h. Lub jak kto woli 48/8 = 6 dni roboczych z
    > puli urlopowej.

    A jakby poprosil od poniedziałku do czwartku,
    to jak sie liczy ten urlop czy pracę ?
    Zasadę liczenie przedstawiłes chyba dobrze, a na pewno sensownie,
    ale kiedy ma wyjsc z pracy, a kiedy przyjść?

    urlop zaczyna w poniedziałek o 7:00 i konczy w czwartek o 19 ?

    J.

  • 4. Data: 2024-01-04 17:06:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F napisał(a) :

> [...]
    > ale kiedy ma wyjsc z pracy, a kiedy przyjść?
    >
    > urlop zaczyna w poniedziałek o 7:00 i konczy w czwartek o 19 ?

    Oj, kombinujesz :-)

    Jak masz taką potrzebę, by mieć urlop akurat od godziny 00:00 do
    godz.23:59:59, to policzysz 3 całe 12 godzinne zmiany, a nie tylko
    1. Pracodawca musi ściągać dodatkowe osoby i nie będzie ich ściągał
    na 5 godzin, tylko na całe zmiany.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 5. Data: 2024-01-04 17:08:43
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :

> [...]
    > godz.23:59:59, to policzysz 3 całe 12 godzinne zmiany, a nie tylko
    > 1. Pracodawca musi ściągać dodatkowe osoby i nie będzie ich ściągał

    Tradycyjnie, jak to w usenecie - nie doczytałem :-D
    Skoro od 7 do 19, to po co zawracać dupę pracodawcy poniedziałkiem i
    czwartkiem. Bierzesz tylko na środę.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 6. Data: 2024-01-04 17:12:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 04 Jan 2024 17:06:04 +0100, Zbynek Ltd. wrote:

    > Oj, kombinujesz :-)

    Normalny problem nocnej zmiany :-)

> [...]
    > godz.23:59:59, to policzysz 3 całe 12 godzinne zmiany, a nie tylko
    > 1. Pracodawca musi ściągać dodatkowe osoby i nie będzie ich ściągał

    Ja czuje potrzebe dowiedzenia się, jakie daty wpisać we wniosku,
    jak nie chcę na jedną nockę przyjść :-)

    J.

  • 7. Data: 2024-01-04 17:31:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 04 Jan 2024 17:08:43 +0100, Zbynek Ltd. wrote:

    > Tradycyjnie, jak to w usenecie - nie doczytałem :-D
    > Skoro od 7 do 19, to po co zawracać dupę pracodawcy poniedziałkiem i
    > czwartkiem. Bierzesz tylko na środę.

    Ale to czwartek jest 19-7.

    I ja bym chcial wiedziec, czy jak zawnioskuje od poniedziałku do
    czwartku, nie musze przychodzic i w niedziele o 19, i w czwartek o 19,
    czy muszę, czy jeszcze inaczej :-)

    A jakbym nie chciał w tę jedną noc pracować, to wypisac wniosek na
    czwartek, na piątek, czy na dwa dni? :-)
    Tu i tak prosto, bo w piątek nie ma pracy.
    A jakbym cały tydzien na nocki pracował?

    J.

  • 8. Data: 2024-01-04 18:42:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.01.2024 o 17:12, J.F pisze:

    > Ja czuje potrzebe dowiedzenia się, jakie daty wpisać we wniosku,
    > jak nie chcę na jedną nockę przyjść :-)

    Takie rzeczy najlepiej z przełożonym uzgodnić. Ale w praktyce, to
    przeważnie nie przychodzisz na zmianę, która rozpoczyna się na urlopie -
    chyba, że inaczej to uzgodnicie. Czyli, jak w czwartek pracujesz 19~7, a
    masz urlop, to nie przychodzisz.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 9. Data: 2024-01-05 19:07:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Jan 2024 18:42:26 +0100, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > przeważnie nie przychodzisz na zmianę, która rozpoczyna się na urlopie -
    > chyba, że inaczej to uzgodnicie. Czyli, jak w czwartek pracujesz 19~7, a

    Ja tam znam kadrową, która mówi, ze jak zmiana trwa od 22 do 6,
    to wiecej pracy przypada na dzien drugi, i do tego dnia zalicza :-)
    I to jest chyba standard, szczegolnie ze zmiana zaczyna w niedziele o
    22 - mam wypisywac urlop na niedziele ?
    A jak chce miec np wolna noc z wtorku na srode, to wypisac urlop na
    wtorek? We wtorek pracowałem do 6:00 :-)

    A gdzies tam jest jeszcze kwestia dodatku za pracę w niedzielę ...
    wiec to jest zmiana poniedziałkowa :-)

    J.