  • 1. Data: 2024-01-03 00:23:51
    Temat: Sprawca pomówienia policjantów z Wołomina nie dożył obdukcji
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/wolomin-smier
    c-mlodego-mezczyzny-wczesniej-byl-zatrzymany-przez-p
    olicje-st7683434
    > Młody mężczyzna zmarł dzień po zatrzymaniu przez policję. "Mamie
    > powiedział, że policjanci go pobili"
    > ; 2 stycznia 2024, 16:24
    >
    > Prokuratura bada sprawę śmierci 23-letniego Bartosza. Mężczyzna zmarł
    > dzień po tym, jak trafił do pomieszczenia dla osób zatrzymanych
    > komendy w Wołominie (Mazowieckie). Matce miał powiedzieć, że został
    > tam pobity przez policjantów. Obdukcji nie dożył. [...]

    Głęboko wierzę że prokuratura ustalenia końcowe będzie miała
    "tradycyjne" i lud tradycyjnie w to "uwierzy ja zwykle"

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2024-01-03 11:29:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 03 Jan 2024 00:23:51 +0100, A. Filip wrote:
> [...]
    >
    > Głęboko wierzę że prokuratura ustalenia końcowe będzie miała
    > "tradycyjne" i lud tradycyjnie w to "uwierzy ja zwykle"

    A że Łódź blisko Warszawy, to łodzka prokuratura będzie prowadzić :-)

    w dodatku dziś słyszę, ze komendant warszawski i paru innych wycofali
    wypowiedzenia ... widać pasują nowej władzy, dobrze wykonują rozkazy
    :-(

    Ale poczekamy, zobaczymy, nowi prokuratorzy są ..
    J.