  • 1. Data: 2005-12-20 19:35:32
    Temat: Wytrychy
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    Witam,
    Jakie prawo zabrania Polakowi na terytorium RP posiadać wytrych do zamka
    patentowego lub jakiegokolwiek innego? Jakie prawo zabrania rozprowadzania
    wytrychów w Polsce?

    --
    pzdr
    Agryppa

    Cyfrowy klucz publiczny / Digital public key
    http://agrypa1.atspace.com/klucze/agrypa_onet-public
    .asc

  • 2. Data: 2005-12-20 19:42:10
    Temat: Re: Wytrychy
    Od: scream <n...@p...pl>

    Agryppa napisał(a):
    > Jakie prawo zabrania Polakowi na terytorium RP posiadać wytrych do zamka
    > patentowego lub jakiegokolwiek innego?

    Żadne prawo tego nie zabrania.

    > Jakie prawo zabrania rozprowadzania wytrychów w Polsce?

    Żadne prawo tego nie zabrania.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-12-20 19:46:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    scream napisał(a):

    > Żadne prawo tego nie zabrania.

    129 kw.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 4. Data: 2005-12-20 19:57:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Johnson napisał(a):
    > 129 kw.

    Mhm, fakt, jest taki artykuł i mówi on o wytrychach. Natomiast nie wiem
    co są może uznać za wytrych - bo np. zakrzywioną spinką do włosów
    potrafię otworzyć niektóre kłódki; jest to wytrych, czy nie jest? :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2005-12-20 20:04:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    scream napisał(a):

    > Mhm, fakt, jest taki artykuł i mówi on o wytrychach. Natomiast nie wiem
    > co są może uznać za wytrych - bo np. zakrzywioną spinką do włosów
    > potrafię otworzyć niektóre kłódki; jest to wytrych, czy nie jest? :)

    Pytanie nie było o to co jest wytrychem, tylko o to czy posiadanie
    wytrychów jest zakazane.

  • 6. Data: 2005-12-20 20:10:34
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    Johnson wrote:
    [...]
    > Pytanie nie było o to co jest wytrychem, tylko o to czy posiadanie
    > wytrychów jest zakazane.

    Dzięki za odpowiedź. Czy twoje obywatelskie sumienie zgadza się na ten
    zapis? Czy domniemanie prawodawcy, że popełnisz przestępstwo, gdy posiadasz
    wytrych jest słuszne? A gdybyś chciał dla własnego ubogacenia osobowości
    wszystkie swouje zamki otwierać wytrychem, to potrzebne jest zaświadczenie?
    Dyspensa od prawa?

  • 7. Data: 2005-12-20 20:20:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Agryppa" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >>
    > Dzięki za odpowiedź. Czy twoje obywatelskie sumienie zgadza się na ten
    > zapis? Czy domniemanie prawodawcy, że popełnisz przestępstwo, gdy

    okazja czyni zlodziejem.

  • 8. Data: 2005-12-20 20:33:25
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    Przemek R... wrote:
    [...]
    > okazja czyni zlodziejem.
    Mam wiele okazji ukraść, zabić itd. Nie popełniam jednak tych przestępstw.

  • 9. Data: 2005-12-20 22:20:42
    Od: scream <n...@p...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Pytanie nie było o to co jest wytrychem, tylko o to czy posiadanie
    > wytrychów jest zakazane.

    Gdybyś nie zauważył - zadałem całkiem nowe pytanie. Czytaj uważniej.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2005-12-20 22:59:04