  • 61. Data: 2005-11-17 08:31:57
    Temat: Re: Wystapienie ze zwiazku wyznaniowego
    Od: krycha <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Przemysław Płaskowicki napisał:

    (...)>
    > Wpisuję Cię niniejszym na listę wyznawców Niewidzialnego Różowego
    > Jednorożca.
    > Zmuś mnie teraz abym Cię wypisał z tej listy.
    >
    > Z punktu widzenia prawa mój zapis Ciebie na listę wyznawców
    > Niewidzialnego Różowego Jednorożca i zapis Kościoła Katolickiego na
    > swoją listę jest zapisem tak samo (nie)ważnym.

    Jest zasadnicza różnica.
    KK jest kościołem legalnie działajacym uznanym prze PL,
    a Niewidzialnego Różowego Jednorożca nie.
    A więc kościoła Niewidzialnego Różowego Jednorożca nie ma,
    bo nie może on działać legalnie.
    Zdaje się, że chcemy aby PL było państwem prawa.

    Krycha

  • 62. Data: 2005-11-17 09:16:39
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    > Tak na marginesie - szukalem w Internecie statutu kosciola
    > rzymskokatolickiego. Nie znalazlem. Jaka jest podstawa prawna dzialania
    tego
    > kosciola? Konkordat?
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Tiger

    1. Konstytucja RP,
    2. Konkordat,
    3. USTAWA
    z dnia 17 maja 1989 r.
    o gwarancjach wolności sumienia i wyznania.,
    4. oraz prawo wewnętrzne Kościoła - czyli Kodeks Prawa Kanonicznego

    pzdr

    marek radwański

  • 63. Data: 2005-11-17 09:37:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    cysiek napisał(a):
    > tajny agent 'Przemysław Płaskowicki' w raporcie z dnia 2005-11-16 23:07
    > donosi:

    > nie no zaraz, zapis koscielny jest chyba o tyle wazny, ze mnie tam
    > zapisali rodzice gdy jeszcze mogli za mnie o takich rzeczach decydowac.

    Rodzice Cie tam nie zapisali a zaprowadzili do chrztu :)
    A zapis jest tak samo wazny z prawnego punktu widzenia jak zapisy Twojej
    przynaleznosci do juz 2 dodatkowych kosciolow usenetowych zalozonych na
    potrzeby Twojej sprawy :)

    > tak ze to inna sytuacja niz z Rozowym Jednorozcem. zreszta przeciwko
    > Niewidzialnemu Rozowemu Jednorozcowi nic nie mam, a przeciwko Kosciolowi
    > Katolickiemu owszem i dlatego bardzo mi zalezy by jednak nie figurowac w
    > ichniej ewidencji wyznawcow.

    No to ja Cie jeszcze zapisuje do Wyznawcow Grzybkow Rydzykow :>

  • 64. Data: 2005-11-17 09:39:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    JaromirD napisał(a):

    > Masz rację - teraz jest odwrotnie.
    >
    > Tak trudno zrozumieć o co facetowi chodzi?

    No wszyscy to rozumieja, ale on szuka dziury w calym.

    Nie ma zadnych list wyznawcow, czy nalezacych do jakiegos kosciola ktore
    maja jakiekolwiek prawne znaczenie.

    A skoro nie ma, to nie da sie z nich wykreslic.

  • 65. Data: 2005-11-17 09:40:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > No to mówisz, że nie jesteś i nie jesteś. W czym problem?

    "mowisz i masz" :)

    Zeby wszystkie sprawy urzedowe dalo sie zalatwic tak prosto jak
    "wypisanie" z jakiegos kosciola to hoho :>

  • 66. Data: 2005-11-17 09:43:44
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    > Wiele kosciolow uznaje za swoich czlonkow wszystkich ludzie swiata... I
    > co im zrobisz? :)

    Mormoni np. przyjmują chrzestt za zmarłych,
    tak więc cysiek po śmierci może się nagle dowiedzieć,
    że właśnie został mormonem - wtedy będzie miał zagwozdkę,
    jak się z tamtegoi świata z mormońskiego kościoła wypisać :))

    pzdr

    marek radwański

  • 67. Data: 2005-11-17 09:55:29
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Robiąc założenie, że nie jest to trollowanie to odnoszę wrażenie, że mamy do
    czynienia z ewidentnym przypadkiem wierzącego w magiczną moc drukowanego
    papierka. Nie wystarczy, że jest niewierzącym i niepraktykującym, ale
    jeszcze chce mieć to na piśmie i dopiero to zapewni mu pokój duchowy. Trąci
    to trochę "obsesją na punkcie", ale nie dziwi nic... Bywają różni maniacy..
    Graszka

  • 68. Data: 2005-11-17 09:57:22
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    JaromirD napisał(a):
    > Masz rację - teraz jest odwrotnie.
    > Tak trudno zrozumieć o co facetowi chodzi?
    Tak, trudno. Sugerujesz ze nie bedac Katolikiem, ma sie problem ze
    znalezieniem pracy?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 69. Data: 2005-11-17 10:00:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Marek Radwański napisał(a):

    > Mormoni np. przyjmują chrzestt za zmarłych,
    > tak więc cysiek po śmierci może się nagle dowiedzieć,
    > że właśnie został mormonem - wtedy będzie miał zagwozdkę,
    > jak się z tamtegoi świata z mormońskiego kościoła wypisać :))

    Przerabane...
    Umrzec jako mormon, to chyba cos strasznego dla ateisty :>
    Nie mowiac o fundamentalistach islamskich...

    Gdyby taki wiedzial, ze wysadzajac sie w powietrze zostaje mormonem to
    by sie moze zastanowil jeszcze :]

  • 70. Data: 2005-11-17 10:20:58
    Od: cysiek <c...@g...pl>

    tajny agent 'krycha' w raporcie z dnia 2005-11-17 09:17 donosi:

    > (...)

    > (...)
    > i jeszcze ewidencjonują czy przyjmują kolędę, czy nie.
    > Nie robią być może statystyk, ale przy każdym jest napisane wszystko z
    > w/w rzeczy.

    no wlasnie i jak takie praktyki sie maja do ustawy o ochronie danych
    osobowych? bo tam chyba stoi ze jesli ktos sie ie zgadza to nie mozna
    informacji na jego temat gromadzic, przetwarzac itd.

    pozdrawiam
    cysiek

    --
    Kaczke sprawic, umyc i osuszyc. Odciac i zachowac skrzydelka, szyje
    i lapy. Skore wraz z miesem oddzielic od kosci. Kosci zachowac.