  • 1. Data: 2005-11-16 13:32:12
    Temat: poszukuję prawnika do pomocy
    Od: "RW" <w...@o...pl>

    Poszukuję prawnika, który pomoże mi wygrać z nieuczciwym developerem: kupiłem
    mieszkanie, które ma wadę (niesuwalną), obniżającą wartość mieszkania o około
    25%. Chcę od developera odzyskać część pieniędzy.
    Prawnik dostanie umówioną część uzyskanych pieniędzy. Wszystko - Warszawie.
    W moim budynku - takich ludzi jest sporo - szansa na zarobienie kawałka
    pieniędzy...:-)
    Proszę o maile w...@o...pl

  • 2. Data: 2005-11-17 09:23:31
    Temat: Re: poszukuję prawnika do pomocy
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl>

    "RW" <w...@o...pl> wrote in message
> [...]
    Warszawie.
    > W moim budynku - takich ludzi jest sporo - szansa na zarobienie kawałka

    napisz na czym polega wada, gdyz co innego wada prawna, co innego wada
    techniczna (tu potrzeba kogos, kto sie zna na budownictwie), co innego wada
    architektoniczna.

    generalnie dobrze by miec prawnika od wyceny nieruchomosci

    p.
    W,