  • 1. Data: 2005-11-16 11:46:47
    Temat: Czy te zdjęcia to autentyki?
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Chodzi mi o to, co znajduje się na tej stronie: http://www.mugshots.org/
    Wśród sfotografowanych jest sporo bardzo znanych osób. Aż się nie chce wierzyć,
    że to nie fotomontaże. W naszym kraju prędzej by nam kaktusy wyrosły na
    dłoniach niż byśmy zobaczyli jakiegoś aktora, piosenkarza czy inną sławną
    osobistość na tego typu zdjęciach.

  • 2. Data: 2005-11-16 11:53:35
    Temat: Re: Czy te zdjęcia to autentyki?
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

> [...]
    > http://www.mugshots.org/
    > Wśród sfotografowanych jest sporo bardzo znanych osób. Aż się nie chce

    Taa, zwłaszcza to:
    http://www.mugshots.org/misc/jesus-christ.html

  • 3. Data: 2005-11-16 12:08:31
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Taa, zwłaszcza to:
    > http://www.mugshots.org/misc/jesus-christ.html

    Dobra, nie pisałem, że wszystkie-chodzi mi o te trochę bardziej autentyczne. Co
    np. powiesz o tych z Alem Pacino, Ozzym Osbournem czy Keanu Reeves'em?

  • 4. Data: 2005-11-16 12:12:14
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Piotrek napisał(a):

    > osobistość na tego typu zdjęciach.

    http://www.mugshots.org/misc/bert.html
    SIedział ze mną ... strasznie pluje jak mówi.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 5. Data: 2005-11-16 14:13:49
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

> [...]
    > że to nie fotomontaże. W naszym kraju prędzej by nam kaktusy wyrosły na
    > dłoniach niż byśmy zobaczyli jakiegoś aktora, piosenkarza czy inną sławną

    Hugh Granto to chyba autentyk. Pamietacie te sprawe?
    Yawn