  • 1. Data: 2005-11-16 11:05:55
    Temat: Decyzja o umorzeniu śledztwa
    Od: " notif" <n...@g...pl>

    Cześć,

    otrzymałem wczoraj pisemną decyzję prokuratora rejonowego o umorzeniu śledztwa
    wraz z uzasadnieniem. Przedmiotem było nieprawidłowe leczenie mojej osoby
    przez lekarza nie posiadającego uprawnień specjalistycznych (prywatnie), który
    mimo to praktykował w dziedzinie należnej specjaliście - o czym wypowiedzieli
    się biegli (że ta dzedzina wymaga specjalizacji) a za co pobrane zostały
    pieniądze, natomiast leczenie wg. specjalistów/biegłych było prowadzone
    nieprawidłowo.
    Natomiast pani prok. ustosunkowała się do tego, że jako, że wyraziłem zgodę na
    przeprowadzenie zabiegu to cytuję:
    "pacjent wyrażając zgodę na przeprowadzenie zabiegu bierze odpowiedzialność
    nijako na siebie ...".
    Dla mnie jest to stwierdzenie absurdalne, oznaczające, że to ja jestem winien
    braku kompetencji lekarza, który się reklamował, że takie posiada, a co więcej
    oznacza, że istnieje w Polsce możliwość przeniesienia odpowiedzialności
    karnej, cywilnej i zawodowej za wykonywane czyny na inną osobę - co jest
    paradoksem. Proszę grupowiczów o ustosunkowanie się do orzeczenia i poradę.

    p.s. Już sformułowałem zażalenie do prokuratora nadżędnego, w którym tak
    właśnie m.in. argumentuję.

    pozdrawiam
    Notif

  • 2. Data: 2005-11-16 11:29:03
    Temat: Re: Decyzja o umorzeniu śledztwa
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik " notif" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > p.s. Już sformułowałem zażalenie do prokuratora nadżędnego,

    W poszukiwaniu adresata, papier na bank się gdzieś zawieruszy;))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2005-11-17 02:04:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " notif" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości

    Czytając to zdanie oderwane od tekstu, to moim zdaniem masz oczywiście
    rację. Przede wszystkim w takiej sytuacji można się dopatrzyć
    oszustwa. W końcu płaciłeś w przekonaniu, ze to specjalista, a nim nie
    był. Poza tym Twoja zgoda na wykonanie zabiegu wcale nie powoduje, ze
    zgadzasz się, by ktoś go spartolił. To nie ma nic do rzeczy.