  • 1. Data: 2005-11-16 10:52:39
    Temat: Podróż poślubna na starym paszporcie?
    Od: "Fa" <f...@f...fa>

    Wychodzę za mąż i planuję w podróż poślubną wyjechać za granicę. Oczywiście
    od razu po ślubie. Przyjmuję nazwisko męża, więc trzeba będzie wyrobić nowy
    dowód, paszport itp ale to trochę trwa. Czy nie będzie problemu z wyjazdem
    na stary paszport? Ile mam czasu na wyrobienie nowego?

  • 2. Data: 2005-11-16 11:10:02
    Temat: Re: Podróż poślubna na starym paszporcie?
    Od: maho <m...@p...net>

    Fa wrote:
> [...]
    > dowód, paszport itp ale to trochę trwa. Czy nie będzie problemu z wyjazdem
    > na stary paszport? Ile mam czasu na wyrobienie nowego?

    Nie wiem czy się coś nie zmieniło, ale kilka lat temu nie było z tym
    żadnych problemów. W końcu jedyne dane jakie o tobie mają na granicy
    pochodzą z twojego paszportu.

    pozdrav

    maHo

  • 3. Data: 2005-11-16 11:38:23
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Fa" <f...@f...fa> napisał w wiadomości
> [...]
    > będzie wyrobić nowy dowód, paszport itp ale to trochę trwa. Czy nie
    > będzie problemu z wyjazdem na stary paszport? Ile mam czasu na

    Moja ślubna w podróż poślubną (tydzień po ślubie) pojechała z panieńskim
    paszportem.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2005-11-16 11:55:04
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dlf5m8$9j2$1@nemesis.news.tpi.pl>, gg wrote:
    > Moja ślubna w podróż poślubną (tydzień po ślubie) pojechała z panieńskim
    > paszportem.

    Też jechałam po ślubie na stary paszport i nie było żadnych problemów.
    W końcy ani aktu ślubu, ani nowego dowodu nie zabierasz ze sobą. Ale
    upenij się, czy nie będzie kłopotów z ubezpieczalnią. Pamiętaj też, że
    na bilecie lotniczym ma być takie nazwisko jak w paszporcie.

    Renata

  • 5. Data: 2005-11-16 12:19:02
    Od: "Magdalena" <m...@w...pl>

> [...]
    > dowód, paszport itp ale to trochę trwa. Czy nie będzie problemu z wyjazdem
    > na stary paszport? Ile mam czasu na wyrobienie nowego?

    Ja wymienilam paszport po 5latach. Wystarczy, ze kupisz bilet na stare
    nazwisko i nie ma problemu

    Magda