  • 1. Data: 2002-05-07 11:51:49
    Temat: kupno działki
    Od: "Katarzyna" <d...@s...pl>

    Drodzy grupowicze

    Nie wiem czy pod dobry adres trafiłam, ale mam problem: chcę kupić działkę
    sąsiadującą z moja posesją, ale nie interesuje mnie cała działka tylko jej
    część (200m), którą chcę dołączyć do swojej posesji. Czy jest możliwy
    podział i kupno "na spółę" z drugą osobą- jak wyglądają formalności. Może
    ktoś już przez to przeszedł i może mi poradzić?

    proszę o pomoc
    --
    Kaśka

  • 2. Data: 2002-05-07 16:33:34
    Temat: Re: kupno działki
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 May 2002, Katarzyna wrote:

> [...]
    >+ podział i kupno "na spółę" z drugą osobą- jak wyglądają formalności. Może
    >+ ktoś już przez to przeszedł i może mi poradzić?

    Sądzę że da się kupić "na spółę", ale jak czytam twój opis
    to pewnie pasowałoby ci kupić tylko potrzebną część (a to
    NIE JEST to samo, co stosowny udział w całej działce !)
    Jednym z wyjść byłby podział działki - wykonalne, oglądane;
    tyle że nie ja się z tym użerałem a UM :) który nie chciał
    lokatorom sprzedać całej działki (razem z kioskami spożywczymi)
    -:), tak więc poza komentarzem j.w. procedury nie opiszę...

    Pozdrowienia, Gotfryd