    From: "Matli" <W...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wypowiedzenie umowy na czas określony - problemy
    Date: Fri, 25 Nov 2016 13:13:51 +0100

    Jakiś czas temu podpisałem umowę na wynajem mieszkania.
    W umowie wpisałem, że to umowa na czas określony od dnia xxx do 02.2017.
    Miesięczny okres wypowiedzenia.
    Coś się u mnie zmieniło i mieszkania potrzebuję już teraz.

    1.X powiadomiłem najemcę aby się wyprowadził. Dostał miesięczny okres
    wypowiedzenia.
    Najemca przyjął to do wiadomości. Powiedział, że będzie szukał innego lokum
    ale jest ciężko na rynku (mało lokali, wyższe ceny).
    Powiedziałem, że mogę być trochę elastyczny i najemca może jeszcze zostać
    chwilę w lokalu (dałem max 2 miesiące).
    I teraz mi najemca wyskakuje z tekstem, że .... robi co może ale lokalu nie
    ma i zgodnie z umową może się wyprowadzić dopiero 02.2017.

    Co mogę zrobić aby najemca już się wyprowadził. Nie chcę czekać do lutego
    przyszłego roku.