  • 11. Data: 2016-05-16 15:56:26
    Temat: Re: Wypoiedzenie umowy na czas określony
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/nhcjca$9a9$1@usenet.n
    ews.interia.pl
    *Stokrotka* napisał(-a):

    > A co to za interes zmieniać pracę na taką , w kturej już na wstępie
    > pracodawca nie szanuje okresu wypowiedzenia?

    Nie Twój interes :P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2016-05-20 16:39:04
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2016-05-14 o 12:03, JoJo pisze:
    > Mam umowę o pracę na czas określony, w której
    > jeden z punktów mówi, że istnieje możliwość
    > wcześniejszego rozwiązania tej umowy przez każdą
    > ze stron z 2-tygodniowym wypowiedzeniem.
    >
    > Podobno jednak wg obecnie obowiązującego prawa
    > okres wypowiedzenia umów na czas określony wynosi
    > 1 miesiąc.
    > Czy to prawda, a jeżeli tak, to jaka jest podstawa prawna?

    Podstawa prawna to Kodeks Pracy, ewentualnie ustawy zmieniające tenże.
    Okres wypowiedzenia może być 2 tyg, miesiąc, lub trzy miesiące. Wszystko
    zależy od stażu pacy u danego pracodawcy.
    Jeśli kodeks jest trudny, to zerknij tu
    http://www.gofin.pl/prawo-pracy/17,2,95,146694,zatru
    dnienie-terminowe-po-zmianach.html
    ewentualnie do innych portali lub googla.
    Zwróć uwagę na przepisy dotyczące okresu przejściowego, które
    prawdopodobnie Ciebie dotyczą.

  • 13. Data: 2016-05-20 16:44:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-20 o 16:39, adam pisze:

    > Podstawa prawna to Kodeks Pracy, ewentualnie ustawy zmieniające tenże.
    > Okres wypowiedzenia może być 2 tyg, miesiąc, lub trzy miesiące. Wszystko
    > zależy od stażu pacy u danego pracodawcy.

    Czemu mu odpisujesz nie na temat? Przecież wyraźnie napisał, że ma umowę
    na czas określony.

    --
    Liwiusz