  • 1. Data: 2016-05-16 14:25:05
    Temat: Czy w Polsce wolno z punktu widzenia prawa zostawic dziecko samo w domu?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W wielu krajach tamtejsze prawo wprost tego zabrania, np.:
    www.dailymail.co.uk/femail/article-3592641/Would-lea
    ve-10-month-old-home-Mother-causes-outrage-saying-po
    ps-shop-baby-sleeping-surprising-number-women-agree.
    html
    Nie chodzi o pójście do pracy, lecz o przykładowo wyjście do sklepu na parterze
    własnego domu po przysłowiową bułkę.

  • 2. Data: 2016-05-16 16:46:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-16 o 14:25, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    html
    > Nie chodzi o pójście do pracy, lecz o przykładowo wyjście do sklepu na parterze

    Czemu uznałeś, że uraczysz nas swoim brudnopisem do nauki podstaw prawa?
    Tu jest grupa dyskusyjna, a nie czyjeś notatki do szkoły.

    > po przysłowiową bułkę.

    Jakie znasz przysłowie o bułce?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-05-16 17:14:09
    Od: max <m...@w...eu>

    W dniu 2016-05-16 o 16:46, Liwiusz pisze:
> [...]
    >
    > Czemu uznałeś, że uraczysz nas swoim brudnopisem do nauki podstaw prawa?
    > Tu jest grupa dyskusyjna, a nie czyjeś notatki do szkoły.

    Liwiusz to frajer, a nie pomocnik, niebawem w wawce się z nim spotkam,
    ale on chyba o tym wie :) Pozdro od starego znajomego z wawki

  • 4. Data: 2016-05-16 17:15:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-16 o 17:14, max pisze:
    ve-10-month-old-home-Mother-causes-outrage-saying-po
    ps-shop-baby-sleeping-surprising-number-women-agree.
    html

    > Liwiusz to frajer

    Frajerzy to tacy, co to poświęcają swój czas na takich
    ąę-analfabetów-trolli. I mniej takich na grupie, tym lepiej.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2016-05-16 18:08:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Czemu uznałeś, że uraczysz nas swoim brudnopisem do nauki podstaw
    >prawa? Tu jest grupa dyskusyjna, a nie czyjeś notatki do szkoły.

    Ale skad ta agresja ?
    Znasz odpowiednie przepisy, to podaj/zacytuj.
    Sam jestem ciekaw co jest uregulowane, a co pozostawione "na zdrowy
    rozsadek", czyli w praktyce ... "czy opiekun byl pijany".

    J.

  • 6. Data: 2016-05-16 18:23:01
    Od: max <m...@w...eu>

    już niedługo się spotkamy w cztery oczy, wiesz za co frajerze, może
    sobie przypomniesz

  • 7. Data: 2016-05-16 18:23:34
    Od: max <m...@w...eu>

    > Ale skad ta agresja ?

    Już niedługo:) nie będzie tak cwaniakował

  • 8. Data: 2016-05-16 18:27:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-16 o 18:08, J.F. pisze:
> [...]
    > Sam jestem ciekaw co jest uregulowane, a co pozostawione "na zdrowy
    > rozsadek", czyli w praktyce ... "czy opiekun byl pijany".

    Myślisz, że jest sens dyskutować z kimś, kto nie umie nawet zadać
    pytania na grupie? O czymś takim już jak poprawne cytowanie nie
    wspominając. Użytkownicy oporni powinni być wykluczani z dyskusji.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2016-05-16 18:28:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-16 o 18:23, max pisze:
    > już niedługo się spotkamy w cztery oczy, wiesz za co frajerze, może
    > sobie przypomniesz

    Kolejny co pisać nie umie...

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2016-05-16 18:32:21
    Od: max <m...@w...eu>

    > Myślisz, że jest sens dyskutować z kimś, kto nie umie nawet zadać
    > pytania na grupie? O czymś takim już jak poprawne cytowanie nie
    > wspominając. Użytkownicy oporni powinni być wykluczani z dyskusji.

    Nie bawem ty bedziesz wykluczony