  • 1. Data: 2009-06-25 09:35:28
    Temat: Wypierdzieliłem pijaka z mieszkania
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Witam

    Wynajmuję mieszkania i zdarzyło mi się wywalić faceta za demolkę itp. Może
    nie do końca zgodnie z prawem, ale za to skutecznie.

    A mianowicie facet obszczywał mieszkanie, nie zamykał go i w ogóle od
    miesiąca nie trzeźwiał. Masakra po prostu.

    Zadzwoniłem na 112 z pytaniem co zrobić z awanturującym się (w pewnym
    sensie) chlaczem, ale jak można się domyślić olali mnie bo skoro nie stwarza
    zagrożenia życia itp. to go nie zabiorą. Pogadałem co zrobić z gościem i pan
    w słuchawce powiedział, żeby go wypierdzielić siłą - zmienić zamki itp.

    Mając tą podkładkę tak zrobiłem - poczekałem aż przetrzeźwieje tak, że da
    radę wyjść po kolejną flaszkę i wymieniłem zamki, a jak przyszedł to
    powiedziałem wynocha do noclegowni :-) Proszę przyjść trzeźwy po swoje
    rzeczy :-)

    Spakowałem go z jego przyjacielem, który mieszkał z nim, ale nie dał rady i
    się wyprowadził wcześniej.

    Po paru dniach przyszedł czysty, nie śmierdzący, trzeźwy, zabrał swoje
    rzeczy i poszedł se w cholerę.

    Potem sprzątanie itp i już mam święty spokój.

    Czekam na następnych lokatorów :-)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2009-06-25 10:07:38
    Temat: Re: Wypierdzieliłem pijaka z mieszkania
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Po paru dniach przyszedł czysty, nie śmierdzący, trzeźwy, zabrał swoje
    > rzeczy i poszedł se w cholerę.

    ciesz sie ze nie czyta grupy, albo ze jakis "zyczliwy" mu nie powiedzial co
    robic

    > Czekam na następnych lokatorów :-)

    oby bez takich doswiadczen
    powodzenia

  • 3. Data: 2009-06-25 10:24:44
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > ciesz sie ze nie czyta grupy, albo ze jakis "zyczliwy" mu nie powiedzial
    > co robic

    wiadomo, że tak :-)

    > oby bez takich doswiadczen
    > powodzenia

    Dzięki :-)

    2,5 roku miałem umowy z firmami i było OK, teraz konkurencji więcej trzeba
    prywatnie wynajmować - gorzej. Kryzys też - mniej klientów, o wiele mniej.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2009-06-25 10:29:59
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 25 Jun 2009 12:24:44 +0200, Agent 0700 napisał(a):

    > Dzięki :-)
    >
    > 2,5 roku miałem umowy z firmami i było OK, teraz konkurencji więcej trzeba
    > prywatnie wynajmować - gorzej. Kryzys też - mniej klientów, o wiele mniej.

    Kurcze, ja właśnie chcę wynająć prywatnie i powiem Ci że to jest problem...
    prawo jak prawo, ale czy nie możecie jakoś normalnie po ludzku pogadać z
    najemcą i wybadać czy to człek normalny czy jakaś patologia..?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2009-06-25 10:44:01
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Kurcze, ja właśnie chcę wynająć prywatnie

    Współczuję... Tobie i sobie :-)

    > najemcą i wybadać czy to człek normalny czy jakaś patologia..?

    Nie ma szans. Ten co go wywaliłem to noby znajomy taki z widzenia. Znałem go
    z widzenia jako porządnego faceta.

    Powodzenia :-) Będzie nam potrzebne.

  • 6. Data: 2009-06-25 10:58:22
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    Kapsel pisze:

    > Kurcze, ja właśnie chcę wynająć prywatnie i powiem Ci że to jest problem...
    > prawo jak prawo, ale czy nie możecie jakoś normalnie po ludzku pogadać z
    > najemcą i wybadać czy to człek normalny czy jakaś patologia..?

    No.. na patologow trzeba uwazac ;]

    http://img269.imageshack.us/img269/1290/ogloszenie1.
    jpg

    --
    ganda

  • 7. Data: 2009-06-25 12:45:10
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 25 Jun 2009 12:44:01 +0200, Agent 0700 napisał(a):

    > Współczuję... Tobie i sobie :-)

    > Nie ma szans. Ten co go wywaliłem to noby znajomy taki z widzenia. Znałem go
    > z widzenia jako porządnego faceta.
    >
    > Powodzenia :-) Będzie nam potrzebne.

    Znaczy po prawdzie to nie jest jakoś strasznie, ot kilka opcji musiałem
    odrzucić, choć były interesujące.

    Ogółem to rynek jest ciekawy, widzę zawodników co przez pół roku próbują
    wynająć i nie spuszczają z ceny ani grosza, ale to nie miejsce w sumie na
    takie dywagacje...

    Natomiast ja poruszam się wśród ofert ludzi, którzy mają jaja (albo nie
    widzą?) żeby wynająć prywatnie. Niemniej stwierdzam, że właściciele niezłe
    ściemy w ogłoszeniach rzucają i w związku z tym szukam sobie dalej...

    A prawo w tym względzie jest do dupy. Powinno dać możliwość wynajmu na
    zasadach jakie zaakceptują strony, a nie jakieś cuda ochronki :|

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 8. Data: 2009-06-25 13:25:54
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > A prawo w tym względzie jest do dupy. Powinno dać możliwość wynajmu na
    > zasadach jakie zaakceptują strony, a nie jakieś cuda ochronki :|

    Ustawodawcy mają ważniejsze sprawy niż Ty i ja :-(

    A to wybory a to zawsze coś się znajdzie.

  • 9. Data: 2009-06-25 13:29:46
    Od: r...@m...com

    > No.. na patologow trzeba uwazac ;]
    >
    > http://img269.imageshack.us/img269/1290/ogloszenie1.
    jpg

    Sformułowanie tekstu na poziomie pierwszej klasy szkoły podstawowej...

  • 10. Data: 2009-06-25 16:24:41
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 25 Cze, 15:25, "Agent 0700" <k...@w...pl> wrote:

    > Ustawodawcy mają ważniejsze sprawy niż Ty i ja :-(

    Co jest dziwne. Przeciez wielu poslow (ewentualnie ich rodziny) ma
    extra mieszkania, wlasnie pod wynajem.
    Im tez powinno zalezec na mniej upierdliwych okresach ochronnych :)

    Pozdrawiam
    Rafal