    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypierdzieliłem pijaka z mieszkania
    Date: Thu, 25 Jun 2009 14:45:10 +0200

    Thu, 25 Jun 2009 12:44:01 +0200, Agent 0700 napisał(a):

    > Współczuję... Tobie i sobie :-)

    > Nie ma szans. Ten co go wywaliłem to noby znajomy taki z widzenia. Znałem go
    > z widzenia jako porządnego faceta.
    >
    > Powodzenia :-) Będzie nam potrzebne.

    Znaczy po prawdzie to nie jest jakoś strasznie, ot kilka opcji musiałem
    odrzucić, choć były interesujące.

    Ogółem to rynek jest ciekawy, widzę zawodników co przez pół roku próbują
    wynająć i nie spuszczają z ceny ani grosza, ale to nie miejsce w sumie na
    takie dywagacje...

    Natomiast ja poruszam się wśród ofert ludzi, którzy mają jaja (albo nie
    widzą?) żeby wynająć prywatnie. Niemniej stwierdzam, że właściciele niezłe
    ściemy w ogłoszeniach rzucają i w związku z tym szukam sobie dalej...

    A prawo w tym względzie jest do dupy. Powinno dać możliwość wynajmu na
    zasadach jakie zaakceptują strony, a nie jakieś cuda ochronki :|

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net