  • 1. Data: 2009-06-25 07:06:40
    Temat: Bezpodstawne wezwanie do zaplaty - jak walczyc.
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Monopolista RWE leci sobie w kulki i wymyśla, że stan zamonowanego licznika energii
    był 0 (zero), podczas gdy był około 300 kWh potwierdzone protokołem w posiadaniu
    klienta.

    Na pierwszą reklamację odpowiedź nie na temat, w BOKU "my nie udostepniamy protokołów
    monterów", na drugą kolejną reklamację brak odpowiedzi w ogóle.

    Teraz monopolista wystawia bezpodstawnie wezwanie do zapłaty, grożąc standardowo
    wpisem do rejestru, odłączeniem itp. szykanami.

    Jak z ch....i (tymi i podobnymi) walczyć jeśli chodzi o jeden punkt: wezwanie do
    zapłaty, która jest nienależna?
    JaC

  • 2. Data: 2009-06-25 07:08:46
    Temat: Re: Bezpodstawne wezwanie do zaplaty - jak walczyc.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    iąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    wpisem do rejestru, odłączeniem itp. szykanami.

    > Jak z ch....i (tymi i podobnymi) walczyć jeśli chodzi o jeden punkt: wezwanie do

    Pozew do sądu o stwierdzenie nieistnienia zobowiązania.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-06-25 07:17:07
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    W trybie?
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-06-25 07:59:49
    Od: pit <...@...c>

    ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    protokołów monterów", na drugą kolejną reklamację brak odpowiedzi w ogóle.

    a monter zakładający licznik nie zostawił tobie kopii zlecenia ze stanem
    zakładanego licznika??

  • 5. Data: 2009-06-25 08:01:33
    Od: pit <...@...c>

    ąćęłńóśźż pisze:
> [...]

    a monter zakładający licznik nie zostawił tobie kopii zlecenia ze stanem
    zakładanego licznika?? niech oni ci udowodnią, że było 0 a nie 300.

  • 6. Data: 2009-06-25 08:17:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 25 Jun 2009 09:08:46 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Pozew do sądu o stwierdzenie nieistnienia zobowiązania.

    Rozmawiałem niedawno z pewnym adwokatem na ten temat, jednak odradzał
    taki sposób postępowania.
    Jego zdaniem sąd zawsze oddali takie powództwo, a to ze względu na to, że
    zawsze znajdzie inny sposób na dochodzenie swojego -- co jego zdaniem w
    zasadzie wyklucza art. 189 kpc.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?

  • 7. Data: 2009-06-25 08:25:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > Rozmawiałem niedawno z pewnym adwokatem na ten temat, jednak odradzał
    > taki sposób postępowania.

    Jak widać w sprawie Plusa i usługi Monitorowania Stanu Rozliczeń -
    jest to możliwe, i to nawet w dwóch instancjach.

    > Jego zdaniem sąd zawsze oddali takie powództwo, a to ze względu na to, że
    > zawsze znajdzie inny sposób na dochodzenie swojego -- co jego zdaniem w
    > zasadzie wyklucza art. 189 kpc.

    Jaki zatem sposób proponuje w tym przypadku?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2009-06-25 08:38:32
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    O q.... j..... m.. ;-))
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-06-25 09:14:03
    Od: wombi <w...@u...to.onet.eu>

    Olgierd pisze:

> [...]
    > Jego zdaniem sąd zawsze oddali takie powództwo, a to ze względu na to, że
    > zawsze znajdzie inny sposób na dochodzenie swojego -- co jego zdaniem w

    Pierdzieli tam... Zobacz na przykład wyrok SN z 05 lutego 2009 r., I CSK
    332/08 z powództwa Stowarzyszenia na Rzecz Ochrony Interesów
    Poszkodowanych Abonentów Telekomunikacyjnych SOIPAT w Sopocie przeciwko TP.

  • 10. Data: 2009-06-25 10:15:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 25 Jun 2009 10:25:26 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Jaki zatem sposób proponuje w tym przypadku?

    Jeśli istnieje inny sposób -- inny. Np. o zapłatę. Tu o zapłatę się nie
    da.