    From: Cut <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wypadek - co dalej?
    Date: Sat, 11 Oct 2008 14:36:27 +0200

    Witam,

    Wczoraj w godzinach wieczornych miałem wypadek samochodowy. Wracając do
    domu, jadąc po prostej drodze wjechał do mnie na "czołowe" inny samochód
    który ściął zakręt do którego ja się dopiero zbliżałem. Samochody
    zderzyły się z olbrzymią siłą. Mnie o dziwo nic się nie stało (poza
    stłuczonym łokciem i kolanem). Drugi kierowca po wycięciu go z samochodu
    trafił do szpitala w stanie średnio ciężkim. Samochody zniszczone, oba
    do kasacji. Ja nie mam AC, tylko OC. "Sprawca" również miał tylko OC w
    Hestii. Policja sprawdziła mnie na alkomacie. Wyszło 0.000. Wzięli się
    za mierzenie i fotki. Powiedzieli, że nie ma wielu śladów po moim
    samochodzie na drodze gdyż prawdopodobnie wyrzuciło go w górę. Ja
    jechałem dużo mniejszym autem (Corsa C kontra Mondeo kombi). Policjanci
    powiedzieli, że wg. ich to tamten kierowca jest sprawcą, ale oni mogą
    sobie gadać, bo to nie do nich należy ocena. Po chwili przyszła
    informacja ze szpitala, że prowadzący był pod wpływem alkoholu.

    Proszę o rady. Co mam teraz robić? Ja prawie nie pamiętam samego
    wypadku. Jaką decyzje może podjąć biegły? Czy są jakieś szanse na
    uzyskanie jakiegoś odszkodowania? Co mnie jeszcze czeka? Dodam, że
    pomimo, iż mam dopiero 23 lata to jestem dobrym kierowcą który od 4 lat
    rocznie robi ok 30 000 km.

    Dodam jeszcze, że mój samochód to Opel Corsa C 1.8 16V GSI, czyli raczej
    unikat, którego w Polsce jest maksymalnie kilkadziesiąt.

    Pozdrawiam
    Wojtek