  • Data: 2008-10-11 13:06:59
    Temat: Re: Wypadek - co dalej?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cut" <c...@c...pl> napisał
    > Proszę o rady. Co mam teraz robić? Ja prawie nie pamiętam samego wypadku.

    Byłeś przesłuchiwany na protokół? Zeznaj wszystko jak było. Doglądaj sprawy,
    na jakim etapie jest. Jeśli uznają Cię z pokrzywdzonego będziesz miał prawo
    ubiegania się o wgląd do akt i zgłszania wniosków dowodowych.

    >Jaką decyzje może podjąć biegły?

    Biegły odpowiada na takie pytania jakie stawia mu prowadzący sprawę. Zależy
    jaki jest cel jego powołania.

    >Czy są jakieś szanse na uzyskanie jakiegoś odszkodowania?

    Jeśli on był sprawcą tak, po to ma OC.

    >Co mnie jeszcze czeka?

    Pewnie dochodzenie policyjne i jego wynik.