  • 11. Data: 2011-12-02 14:59:33
    Temat: Re: Wynajem mieszkania i brak zameldowania
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Tylko wyłudzenie poświadczenia nieprawdy. Podobnie jak pod to można
    > też podciągnąć ściąganie w szkole.
    >
    > Ale nikt, poza grupowymi teoretykami, nie przejmuje się tym ;)

    W dowodzie jest adres meldunku stałego czy czasowego? Stałego miejsca
    zamieszkania można nie mieć, nawet wynajmując od kogoś mieszkanie, i
    nie musi to być wcale kłamstwo.

    MJ

  • 12. Data: 2011-12-02 15:09:40
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 2 grudnia 15:59, Michal Jankowski pisze:

    > W dowodzie jest adres meldunku stałego czy czasowego?

    Ja mam meldunek do 3 mcy i w dowodzie pusto. I wreszcie jestem
    zadowolony ze wszystkiego.

    > Stałego miejsca
    > zamieszkania można nie mieć

    Tymczasowego miejsca zameldowanie też można nie mieć.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je
    dokończyć na tuzin sposobów."

  • 13. Data: 2011-12-02 17:59:19
    Od: pamana <b...@a...pl>

    > Witam, szwagier nie ma meldunku (sprzedał mieszkanie), a teraz wynajmuje
    > mieszkanie. W umowie wynajmu, właściciel zastrzegł że szwagier nie może
    > się zameldowaćw wynajmowanym mieszkaniu. Czy w rzeczywiście nie może się
    > zameldować tam gdzie mieszka? Chciałby wyrobić sobie nowy dowód
    > osobisty, a bez meldunku chyba nie może.

    A po co chce się meldować ? skoro meldowanie czasowe jest na 3 miesiące
    ,stać go na zmianę dowodu co chwilę ?

    Nie wiem czy taki zapis w umowie jest zgodny z prawem.
    p.

  • 14. Data: 2011-12-02 18:36:33
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ja mam meldunek do 3 mcy i w dowodzie pusto. I wreszcie jestem zadowolony
    > ze wszystkiego.

    Nie masz w dowodzie miejsca zameldowania/zamieszkania?
    Co na to np. banki? :)

    > Tymczasowego miejsca zameldowanie też można nie mieć.

    Tylko czy wtedy nie bedzie problem z zalozeniem konta,
    uzyskaniem kredytu, abonamentem telefonicznym, itd?

  • 15. Data: 2011-12-02 18:36:54
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 2 grudnia 18:59, pamana pisze:

    > A po co chce się meldować ? skoro meldowanie czasowe jest na 3 miesiące
    > ,stać go na zmianę dowodu co chwilę ?

    W sumie to nie ma potrzeby zmieniać dowodu, bo miejsce meldunku będzie
    miał puste, także święty spokój. Wymiana dowodu jest obecnie bezpłatna.

  • 16. Data: 2011-12-02 18:51:46
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 2 grudnia 19:36, Q pisze:

    > Nie masz w dowodzie miejsca zameldowania/zamieszkania?
    > Co na to np. banki? :)

    Meldunek do niczego nie jest potrzebny. Ani do pracy, ani do życia, ani
    do prowadzenia DG (prowadzę). Bankom też nie jest potrzebny. Być może
    przy grubszych kredytach, rzędu 300tyś. No z przedszkolami tez może być
    problem bo niektóre miasta prowadzą rejonizację.

    > Tylko czy wtedy nie bedzie problem z zalozeniem konta,
    > uzyskaniem kredytu, abonamentem telefonicznym, itd?

    Nie mam żadnego problemu, jak ww.

  • 17. Data: 2011-12-02 21:56:26
    Od: "Ula" <s...@s...fashioncorner.pl>

    > Dodam że meldunek tymczasowy do 3 mcy.

    A dlaczego? Jak ma umowe najmu do może się zameldować
    na pobyt stały bez żadnej łaski.

    pozdrawiam
    Ula

  • 18. Data: 2011-12-02 21:58:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/2/2011 3:56 PM, Ula wrote:

    > A dlaczego? Jak ma umowe najmu do może się zameldować
    > na pobyt stały bez żadnej łaski.

    dokładnie

    zeby zameldować sie na meldunek tymczasowy trzeba wyjsc z inicjatywą i
    pokazać, że sie na stałe mieszka gdzie indziej.
    co raczej bedzie trudne.

  • 19. Data: 2011-12-02 21:59:03
    Od: "Ula" <s...@s...fashioncorner.pl>

    > W sumie to nie ma potrzeby zmieniać dowodu, bo miejsce meldunku będzie
    > miał puste, także święty spokój. Wymiana dowodu jest obecnie bezpłatna.

    Różnie to można zrozumieć...
    Czy miało być:

    także św spokój, czy
    tak, że św.spokój?

    pzdr.

  • 20. Data: 2011-12-02 22:09:31
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 2 grudnia 22:56, Ula pisze:

    > A dlaczego? Jak ma umowe najmu do może się zameldować
    > na pobyt stały bez żadnej łaski.

    Dodając i potwierdziłem wypowiedź co do "może sam zameldować się w