  • 21. Data: 2011-12-03 08:47:33
    Temat: Re: Wynajem mieszkania i brak zameldowania
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Jest nieskuteczny, jako że strony nie mogą znieść obowiązku meldunkowego.

    A jaki to najem ? Może pracować tam tylko ma

  • 22. Data: 2011-12-03 09:36:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Piotr M <x...@x...xx> writes:

    > Tymczasowego miejsca zameldowanie też można nie mieć.

    Można, ale narażasz się na grzywnę, chyba, że naprawdę nocujesz pod
    mostem.

    MJ

  • 23. Data: 2011-12-03 15:40:28
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 3 grudnia 10:36, Michal Jankowski pisze:

    > Można, ale narażasz się na grzywnę, chyba, że naprawdę nocujesz pod
    > mostem.

    A kto obecnie stosuje te grzywny, bądźmy szczerzy. Przecież "ma dniach"
    ma być zmiana w kierunku dobrowolności meldunkowej.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je
    dokończyć na tuzin sposobów."

  • 24. Data: 2011-12-03 18:21:02
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-03, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    [...]

    > A kto obecnie stosuje te grzywny, bądźmy szczerzy. Przecież "ma dniach"
    > ma być zmiana w kierunku dobrowolności meldunkowej.

    Tyle, że takie coś będzie fikcją, dopóki sektor prywatny się nie przestawi.
    Osoba bez meldunku (teraz) nie dostanie telefonu, nie dostanie kredytu,
    może mieć problem z założeniem konta w wybranym przez siebie banku itd.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 25. Data: 2011-12-03 19:30:39
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Piotr M <x...@x...xx> writes:

    > A kto obecnie stosuje te grzywny, bądźmy szczerzy. Przecież "ma
    > dniach" ma być zmiana w kierunku dobrowolności meldunkowej.

    Sądy stosują. Same z siebie - nie, ale przy jakiejś okazji dorzucają
    do kompletu...

    MJ
    PS. Tak, wiem, że zmiana...

  • 26. Data: 2011-12-03 22:52:44
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-03, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    > Nie pleć bzdur. Jestem w dowodzie bez meldunku, mam telefon w
    > abonamencie i mogę wziąć inny telefon i u innego operatora, mam kredyt i
    > mogę starać się o inne, mogę mieć konto w każdym baku.

    3 lata temu byłem w takiej sytuacji i spotykałem się z różnymi odmowami,
    choćby z głupiego, trywialnego "system nie pozwala NIE wpisać adresu
    zameldowania". Więc nie plotę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 27. Data: 2011-12-03 23:24:22
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

  • 28. Data: 2011-12-03 23:27:25
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 3 grudnia 20:30, Michal Jankowski pisze:

    > Sądy stosują. Same z siebie - nie, ale przy jakiejś okazji dorzucają
    > do kompletu...

    Wiesz kiedy? Kiedy urzędnik, na podstawie danych, nie może postąpić
    inaczej, ma po prostu związane ręce ustawą. Przychodzi petent i mówi, że
    mieszkam tu od roku, mam umowę i nie zamelduję się :)

  • 29. Data: 2011-12-04 00:05:18
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 3 grudnia 23:52, Wojciech Bancer pisze:

    > 3 lata temu byłem w takiej sytuacji i spotykałem się z różnymi odmowami,
    > choćby z głupiego, trywialnego "system nie pozwala NIE wpisać adresu
    > zameldowania". Więc nie plotę.

    Wezwij kierownika, poproś o to, że masz problem, że ich system nie
    potrafi wprowadzić danych.
    Już pomijam fakt że to powinien pracownik pierwszego kontaktu zrobić, że
    nie radzi sobie.

  • 30. Data: 2011-12-04 10:09:34
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2011-12-04 00:24, Piotr M pisze:

    > Nie pleć bzdur. Jestem w dowodzie bez meldunku, mam telefon w
    > abonamencie i mogę wziąć inny telefon i u innego operatora, mam kredyt i
    > mogę starać się o inne, mogę mieć konto w każdym baku.

    ale mandatu kredytowego nie dostaniesz