  • 131. Data: 2011-12-10 19:48:20
    Temat: Re: No właśnie jak u nas rzadzący mogą robić burdel
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.12.2011 17:33, XL pisze:

    > Przykład: mąż wpada w złe towarzystwo, pije, kradnie itp, ale jest
    > zameldowany w mieszkaniu żony. Ta go wyrzuca z mieszkania. CO daje mu prawo
    > do powrotu do lokalu? - zameldowanie.
    > :->

    Nie. KRiO.

  • 132. Data: 2011-12-12 09:11:15
    Od: "NKAB -" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Koledzy, mnie bardziej chodziło o sprawy bezpieczeństwa
    i lepszej organizacji państwa.

    U nas każdy powinien się meldować osobiście,
    ale czy to robi jak to wszystko takie upierdliwe.
    A tam obowiązek ten spoczywa u tego u kogo gość przebywa
    i jest proste.

    Zbliżają się mistrzostwa i co? Kupa ludzi się zjedzie.
    Na posterunku w danej dzielnicy policjanty osobiście
    widzieliby nowicjusza a w naszym stanie prawnym to burdel.

    Sprawy separacji i alimentowania wywalonej kobity też
    byłyby prostsze, wywalił a ona nie ma kasy to on płaci
    za jej nowe lokum jak nie to komornik.

    Andrzej.