  • 1. Data: 2011-12-02 12:39:20
    Temat: jak odzyskać wynagrodzenie za okres po ogłoszeniu upadłości?
    Od: "Almagra " <a...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    czy ktoś ma praktyczne doświadczenie w kwestii odzyskiwania od syndyka
    wynagrodzenia za pracę, za okres po ogłoszeniu upadłości? (umowa o pracę
    zawarta była przed ogłoszeniem upadłości)Jeśli tak, to bardzo proszę o
    podzielenie się swoimi doświadczeniami.

  • 2. Data: 2011-12-02 19:09:48
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Poprzez FGŚP. Oni wypłacą, a potem będą ścigać upadłego.
    Jacek

  • 3. Data: 2011-12-03 01:24:51
    Od: "Almagra " <a...@N...gazeta.pl>

    Z FGŚP otrzymałam wynagrodzenie za okres przed upadłością. Po upadłości
    wynagrodzenia są kosztem postępowania upadłościowego i powinien wypłacić
    syndyk, który stosuje praktyki niekoniczne zgdone z Ustawą - prawo
    upadłościowe i naprawcze. Dlatego też szukam kontaku z osobami, które były w
    podobnej sytuacji.
    Hanna

  • 4. Data: 2011-12-03 12:10:00
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    A praca była świadczona przez Ciebie nadal, czy raczej zostałaś zwolniona z
    obowiązku świadczenia pracy aż do upływu okresu wypowiedzenia?
    I na pewno mowa o wynagrodzeniu za pracę, a nie o odszkodowaniu,
    ekwiwalentach, itp. itd.?

    -----

  • 5. Data: 2011-12-03 15:38:32
    Od: "Almagra " <a...@N...gazeta.pl>

    Byłam kadrową, świadczyłam pracę - przygotowywałam wniosek do FGŚP, PITy,
    świadectwa itp a pracowicy kancelarii syndyka tylko ponaglali. Oni wzięli
    wzięli wynagrodzenie za swoją "pracę", ja niestety nie. Pracowali też stróże
    i księgowa, reszta tj. około 40 osób nie świadczyło pracy. Nikt nie otrzymał
    ani 1 zł za okres po ogłoszeniu upadłości, chociaż od ogłoszenia upadłości
    minęlo 3 lata.

    Hanna

  • 6. Data: 2011-12-04 08:22:28
    Od: "_ąćęłńóśźż." <z...@N...gazeta.pl>

    Na rzecz upadłego pracodawcy, czy na rzecz syndyka - z kim miałaś umowę o
    pracę?
    A może to była inna umowa (cywilnoprawna)?

    -----

  • 7. Data: 2011-12-04 08:59:58
    Od: "Almagra " <a...@N...gazeta.pl>

    Umowa o pracę z upadłym pracodawcą, pracowałam w okresie wypowiedzenia umowy
    o pracę, po ogłoszeniu upadłości.
    Hanna

  • 8. Data: 2011-12-04 09:11:10
    Od: "Almagra " <a...@N...gazeta.pl>

    Umowa o pracę z upadłym pracodawcą, pracowałam w okresie wypowiedzenia umowy
    o pracę, po ogłoszeniu upadłości.
    Chyba jeszcze jest ważne, że jest to upadłość obejmująca likwidację majątku
    upadłego.

  • 9. Data: 2011-12-04 15:55:37
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    Dlaczego nie poszłaś z tym do sądu?
    Skoro minęło ponad 3 lata, to trzeba by sprawdzić okres przedawnienia, bo
    może być cieniutko.
    Ktoś z grupy wie?

    -----

  • 10. Data: 2011-12-04 17:58:59
    Od: "Almagra " <a...@N...gazeta.pl>

    Mam wyrok ale w okresie upadłości nie mogą być prowadzone egzekucje
    komornicze.
    Hanna