  • 91. Data: 2011-12-08 17:13:03
    Temat: Re: Wynajem mieszkania i brak zameldowania
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/8/2011 11:09 AM, XL wrote:

    > Dlatego do zameldowania KONIECZNA jest zgoda właściciela lokalu.

    NIE JEST. Dotrze to do ciebie wreszcie.

  • 92. Data: 2011-12-08 17:14:32
    Temat: Re: No właśnie jak u nas rzadzący mogą robić burdel
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-08 18:10, XL pisze:

    > Daje prawo do przebywania, ale nie do WŁASNOŚCI.

    Meldunek tylko _potwierdza_ fakt _przebywania_, źródło prawa do tego
    jest zupełnie inne.

    --
    spp

  • 93. Data: 2011-12-08 17:14:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/8/2011 11:10 AM, XL wrote:

    > Daje prawo do przebywania, ale nie do WŁASNOŚCI.

    BZDURA.
    żaden meldunek nie daje ci prawa do przebywania.
    Obudź się czasy komuny sie skonczyly 20+ lat temu.

    Łatwo się o tym przekonać.

    Weź dowód z meldunkiem i przekręć do gliniarzy z hasłem, że cię twój
    konkubent nie chce do mieszkania wpuścic. To się przekonasz jakie prawo
    ci meldunek daje.

    co najwyzej obowiązek wymeldowania się, skoro już tam nie mieszkasz.

  • 94. Data: 2011-12-08 17:34:53
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-08, XL <i...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Raczej szkodzą:
    > http://tiny.pl/hjh8k

    Tutaj nie ma nic na temat meldunku.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 95. Data: 2011-12-08 17:36:17
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-08, XL <i...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Daje prawo do przebywania, ale nie do WŁASNOŚCI.

    Dzięki takim mitom jak rozpowszechniasz, to meldunek podczas najmu urasta
    do gigantycznych problemów, których boją się wynajmujący.

    Otóż nie. Nie daje. Meldunek to tylko oświadczenie "ja tu mieszkam".
    Tylko tyle i aż tyle. Nie daje żadnych praw do lokalu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 96. Data: 2011-12-08 18:54:43
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia 8 Dec 2011 18:01:32 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > On 2011-12-08, XL <i...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nieprawda.

    > Również. I w dodatku mam umocowanie w przepisie.

    Zatem sprawa podlega dowolnej interpretacji urzędu.
    --
    XL

  • 97. Data: 2011-12-08 18:56:37
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia 8 Dec 2011 18:06:04 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > On 2011-12-08, XL <i...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie jeden, a trzech. Trzy razy się przemeldowywałem w ciągu ostatnich
    > 3 lat. W różne miejsca. Jakoś nie sądzę, by to był przypadek, zwłaszcza
    > że jednak przepis wydaje się jasny.

    Raczej nie jest jasny, skoro zawiera "lub".
    --
    XL

  • 98. Data: 2011-12-08 18:58:16
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 08 Dec 2011 11:10:10 -0600, witek napisał(a):

    > interpretacje urzędów, a bardziej urzędników mało kogo obchodzą.
    > Jak trzeba tą "ętępretację" dać na piśmie to nagle się okazuje, że "w
    > drodze wyjątku" wszystko się da.

    No ale skoro jest w przepisie "lub", to właśnie interpretacja jest ważna.
    --
    XL

  • 99. Data: 2011-12-08 19:00:23
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 08 Dec 2011 11:11:33 -0600, witek napisał(a):

    > a co to za twór "zameldowanie kogoś".
    > Od zawsze melduje się człowiek sam.

    Chodziło mi o zgodę na zameldowanie.

    > -
    >
    > taaa, już widzę jak meldowałaś lokatora. Chyba przez sen.
    >
    > Co najwyżej lokator SIĘ zamledował.

    Ależ meldowałam - w rozumieniu że lokator wypełnił wniosek o zameldowanie,
    podając tam konieczne dane, a ja zanosiłam i pytano mnie o zgodę, nawet cos
    tam podpisywałam w tym rodzaju.
    --
    XL

  • 100. Data: 2011-12-08 19:02:03
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 08 Dec 2011 11:12:27 -0600, witek napisał(a):

    > mogli mogli, tylko im się nie chciało poprosić o odmowę na piśmie.

    > a bo to pierwszy raz.

    Czyli coś jest na rzeczy - przepis jest interpretowalny!
    --
    XL