  • 21. Data: 2007-07-21 18:32:20
    Temat: Re: Wymiana dowodu a prawo jazdy
    Od: "Aska" <a...@o...pl>

    > Witam

    hmm...jako że wczoraj wpadł mi w łapy nowy dowód mam nowe pytanie ;) Oczywiście
    PESEL zostaje ten , a co z numerem dowodu ?? Czy jeśli numer dowodu w prawo
    jazdy będzie ze starego dowodu ( książeczkowego ) to muszę wymieniać prawo jazdy
    czy nie ;) ?? Proszę teraz o krótką odpowiedź TAK lub NIE znawców tematu ;)

    Pozdrawiam

    Aśka

  • 22. Data: 2007-07-22 19:39:28
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 21 lipca 2007 20:32
    (autor Aska
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <2...@n...onet.pl>):

> [...]
    > dowodu w prawo jazdy będzie ze starego dowodu ( książeczkowego ) to muszę
    > wymieniać prawo jazdy czy nie ;) ?? Proszę teraz o krótką odpowiedź TAK

    A w którym miejscu na PJ masz numer DO? :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl