  • 1. Data: 2007-07-16 08:39:18
    Temat: obrazliwe wpisy w ksiedze gosci
    Od: "sov." <s...@o...pl>

    Klaniam sie nisko. Jestem tu pierwszy raz.

    Chcialbym zapytac, jesli mozna...

    Czy mozna cos zrobic kiedy na prytwanej stronie internetowej konkretnej
    osoby w ksiedze gosci ktos wpisal obrazliwe hasla? Oczywiscie wpisujacy
    podpisal sie jako anonim...

    Bede wdzieczny za sugestie.

    Pozdrawiam wszystkich.

    sov.

  • 2. Data: 2007-07-16 08:47:30
    Temat: Re: obrazliwe wpisy w ksiedze gosci
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "sov." <s...@o...pl> napisał
    > Czy mozna cos zrobic kiedy na prytwanej stronie internetowej konkretnej
    > osoby w ksiedze gosci ktos wpisal obrazliwe hasla? Oczywiscie wpisujacy
    > podpisal sie jako anonim...

    Zniewaga, zniesławienie są przestępstwami ściganymi z oskrażenia prywatnego
    (po wyłożeniu zaliczki na koszty), zgłasza się na policji lub skarga do
    sądu. Nie ma znaczenia gdzie zostało popełnione, czy w necie, czy gdzie
    indziej. Jeśli są skierowane do konkretnej osoby. Ważniejsze czy mieści się
    to w granicach do krytyki, zwyczajów itp, nie wiem jak sąd to może
    zinterpretować. Nie prościej po prostu usunąć lub zignorować.