  • 11. Data: 2007-07-16 11:24:22
    Temat: Re: Wymiana dowodu a prawo jazdy
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Aska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4afd.00000015.469b4d74@newsgate.onet.pl...

    > jeszcze ostatnie pytanie - w związku z tym prawa jazdy nie muszę wymieniać
    > ??
    > Skoro jest te nowe ??

    Jak jest ważne i nic sie nie zmieniło np. adres zamieszkania to nie trzeba
    wymieniać.
    --
    Maluch

  • 12. Data: 2007-07-16 11:34:39
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f7fjar$j2n$1@inews.gazeta.pl...

    > A wymieniasz dowod z powodu zmiany plci?

    lub z powodu sprostowania daty urodzenia?
    lub z powodu stwierdzonego faktu wprowadzenia w błąd organu co do
    tożsamości?
    są jeszcze chyba dwa przypadki :)
    --
    Maluch

  • 13. Data: 2007-07-16 12:52:59
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 16 Lip, 13:24, "Maluch" <n...@m...pl> wrote:

    > Jak jest ważne i nic sie nie zmieniło np. adres zamieszkania to nie trzeba
    > wymieniać.

    Chyba zameldowania :) Nie jest jeszcze tak dobrze aby w DO nie
    wpisywali adresu zameldowania :D

  • 14. Data: 2007-07-16 13:36:40
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@b...pl> napisał w wiadomości
    .com...
> [...]

    > wymieniać.

    Chyba zameldowania :) Nie jest jeszcze tak dobrze aby w DO nie

    W DO tak, ale mówimy o prawie jazdy i zgodnie z przepisami PoRD i
    Rozp.Min.Infr. dot wydawania praw jazdy jak i ich wtórników składa się
    wniosek w którym podajemy adres zamieszkania :). Dobre co?:)
    --
    Maluch

  • 15. Data: 2007-07-16 16:29:28
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Maluch pisze:
    > Pesel nie zmienia się nigdy.
    Zmień 'nigdy' na 'praktycznie b. rzadko' i będzie prawda.

    --
    pozdro
    poreba

  • 16. Data: 2007-07-16 16:39:37
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    Maluch pisze:

    > Pesel nie zmienia się nigdy.
    Zmień 'nigdy' na 'praktycznie b. rzadko' i będzie prawda.

    Gdzieś tam obok zminiłem tzn. poprawiłem się "oprócz" :)
    --
    Maluch

  • 17. Data: 2007-07-16 18:16:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > PESEL nie zmienia się nigdy.

    jest od tej zasady wyjątek. PESEL zmieni się, jeśli zmieni się płeć. :-)

  • 18. Data: 2007-07-16 18:23:29
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > jest od tej zasady wyjątek. PESEL zmieni się, jeśli zmieni się płeć. :-)

    I nie tylko:-). Jesteś drugi, który poprawia nie czytając całego watku lub
    przeczytaliście i nabijacie się ze mnie :)
    --
    Maluch

  • 19. Data: 2007-07-16 20:36:16
    Od: "Aska" <a...@o...pl>

    Dziękuje wszystkim za odpowiedzi :))

  • 20. Data: 2007-07-18 09:26:20
    Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy>

    Użytkownik 666 napisał:
    > Operacja plastyczna.
    > Chirurg po wsczepieniu silikonowych implantów jest zobowiazany zawiadomić m.in.
    wydział komunikacji, gdyż pewne dane
    > biometryczne zakodowane są w ostatnich pięciu cyfrach PESELu.
    > Nigdy nie zauważyłaś, jak policjant uważnie taksuje Ciebie wzrokiem, sprawdzając w
    ten sposób zgodnośc z PESELem?
    > Podobnie okulista tez musi zawiadomić wydz. kom., choć z nieco innych przyczyn...
    > JaC

    Program ochrony świadków (chyba jasne dlaczego),
    prawna zmiana płci (w PESELu jest zakodowana płeć),
    pewnie znajdzie się jeszcze kilka przypadków.

    --
    j..
    <adres> <- ROT13 <adres>