  • 1. Data: 2015-03-12 13:54:31
    Temat: Re: Wymiana Dowodu Osobistego
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-12 o 16:20, Obywatel pisze:
    > Wymieniłem ostatnio Dowód Osobisty z papierkowego na plastikowy.
    > Po odbiorze zauważyłem że otrzymał DO wystawiony na inną osobę.
    > W nowym DO moje Imię i Nazwisko jest napisane nieprawidłowo, to znaczy
    > że składa się wyłącznie z wielkich liter. Tymczasem moje Imię i Nazwisko
    > poprawnie składa się tylko z dwóch wielkich liter na początku a reszta
    > jest pisana małymi literami.
    >
    > Jak owa nieprawidłowość wygląda od strony prawnej?
    > W razie wystawienia mi mandatu mogę go nie płacić, bo to nie na moje
    > nazwisko go wystawiono?

    Wielkość liter nie ma znaczenia.

    --
    Liwiusz

  • 2. Data: 2015-03-12 14:34:30
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 12.03.2015 o 16:35, Obywatel pisze:

    > W języku polskim wielkość liter ma znaczenie.

    Naprawdę? KROWA to coś innego niż krowa?

    marcin

  • 3. Data: 2015-03-12 14:50:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-12 o 14:34, Chocobo pisze:

    > Naprawdę? KROWA to coś innego niż krowa?

    Widać dla pieniaczy tak.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-03-12 15:38:10
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 12.03.2015 o 14:34, Chocobo pisze:

    > Naprawdę? KROWA to coś innego niż krowa?
    >
    > marcin

    KROWA - Krajowa Rada Obciągania Wacka Amerykanom.
    Krowa - mućka

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 6. Data: 2015-03-12 16:35:47
    Od: "Obywatel" <k...@p...onet.pl>

    Liwiusz napisał:

    > Wielkość liter nie ma znaczenia.

    Może w systemie Windows faktycznie nie ma znaczenia, ale już w systemie
    Linux wielkość liter ma znaczenie.
    W języku polskim wielkość liter ma znaczenie. W jakim języku wielkość liter
    nie ma znaczenie?
    Słyszałem że podobno Polska istnieje już tylko teoretycznie, więc jakiego
    państwa teraz jestem obywatelem?

  • 7. Data: 2015-03-12 18:27:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Obywatel wrote:

> [...]
    > liter nie ma znaczenie?
    > Słyszałem że podobno Polska istnieje już tylko teoretycznie, więc
    > jakiego państwa teraz jestem obywatelem?

    W co sie ostatnio uderzyles?

  • 8. Data: 2015-03-12 19:32:48
    Od: "X. X." <a...@n...def>

    W dniu 2015-03-12 16:20, Obywatel pisze:
> [...]
    >
    > Jak owa nieprawidłowość wygląda od strony prawnej?
    > W razie wystawienia mi mandatu mogę go nie płacić, bo to nie na moje

    Strzel sobie kupę.

  • 9. Data: 2015-03-12 19:47:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Obywatel k...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > Jak owa nieprawidłowość wygląda od strony prawnej?
    > W razie wystawienia mi mandatu mogę go nie płacić, bo to nie na moje

    Zazdroszcze ci ze masz takie problemy...

  • 10. Data: 2015-03-12 19:48:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-12 o 19:47, Budzik pisze:
    > Użytkownik Obywatel k...@p...onet.pl ...

    > Zazdroszcze ci ze masz takie problemy...

    Cóż począć, w psychiatryku zwykle się ludziom nudzi ;)

    --
    Liwiusz