  • 11. Data: 2015-03-12 22:16:32
    Temat: Re: Wymiana Dowodu Osobistego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Mar 2015, Chocobo wrote:

    > Naprawdę? KROWA to coś innego niż krowa?

    NAPISZ JAKIŚ POST W TEN SPOSÓB TO SIĘ DOWIESZ.
    ALE TAKI W INNYM WĄTKU ALBO NA INNEJ GRUPIE.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2015-03-13 01:20:21
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 12.03.2015 o 22:16, Gotfryd Smolik news pisze:

    > NAPISZ JAKIŚ POST W TEN SPOSÓB TO SIĘ DOWIESZ.
    > ALE TAKI W INNYM WĄTKU ALBO NA INNEJ GRUPIE.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    ŚMIERĆ. MÓWI O TAK.

  • 13. Data: 2015-03-13 08:33:01
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    > Cóż począć, w psychiatryku zwykle się ludziom nudzi ;)

    A poza tym on kłamie. Ostatnie papierowe DO straciły ważność prawie 10 lat temu, więc
    nie mógł wymieniać papierowego na plastik.

    ---

    ---
    Avast.

  • 14. Data: 2015-03-13 08:38:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-13 o 08:33, Danusia pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A poza tym on kłamie. Ostatnie papierowe DO straciły ważność prawie 10 lat temu,
    więc nie mógł wymieniać papierowego na plastik.

    Akurat tu mógł mieć nieważny.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2015-03-13 21:25:55
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl>

    W dniu piątek, 13 marca 2015 07:33:48 UTC użytkownik Danusia napisał:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A poza tym on kłamie. Ostatnie papierowe DO straciły ważność prawie 10 lat temu,
    więc nie mógł wymieniać papierowego na plastik.

    jak to nie!? Ja w grudniu teraz wymienialem i jeszcze musialem jako zalaacznik pisac
    wyjasnienie dlaczego do tej pory nie wymienilem :)

    Pozdro Przemek

  • 16. Data: 2015-03-14 08:05:00
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 13 Mar 2015 01:20:21 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

    > ŚMIERĆ. MÓWI O TAK.

    PIP

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 17. Data: 2015-03-14 23:21:45
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-03-12 15:38, Wiesiaczek pisze:

    > KROWA - Krajowa Rada Obciągania Wacka Amerykanom.
    > Krowa - mućka

    Nie obrażaj krów!

    --
    animka

  • 18. Data: 2015-03-15 09:16:05
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2015-03-12 o 16:35, Obywatel pisze:

    > Słyszałem że podobno Polska istnieje już tylko teoretycznie, więc
    > jakiego państwa teraz jestem obywatelem?

    POLSKI

  • 19. Data: 2015-03-15 10:42:10
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Obywatel* napisał(-a):

    > Może w systemie Windows faktycznie nie ma znaczenia, ale już w
    > systemie Linux wielkość liter ma znaczenie.

    To w swoim DO zainstaluj Windows i nie będziesz miał problemu. Pamiętaj
    tylko o jego wcześniejszym sformatowaniu.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 20. Data: 2015-04-12 15:07:54