    From: "Obywatel" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana Dowodu Osobistego
    Date: Thu, 12 Mar 2015 16:35:47 +0100

    Liwiusz napisał:

    > Wielkość liter nie ma znaczenia.

    Może w systemie Windows faktycznie nie ma znaczenia, ale już w systemie
    Linux wielkość liter ma znaczenie.
    W języku polskim wielkość liter ma znaczenie. W jakim języku wielkość liter
    nie ma znaczenie?
    Słyszałem że podobno Polska istnieje już tylko teoretycznie, więc jakiego
    państwa teraz jestem obywatelem?