  • 11. Data: 2002-11-14 17:30:15
    Temat: Re: Wymeldowanie corki przez ojca - pytanie
    Od: A...@k...net.pl

    "Adaś N." <N...@f...onet.pl> napisał:

    >gdzie jest zameldowana na stale, mieszkanie jest lokatorskie a glownym
    >najemca jest ojciec.
    Najemca czyli NIE wlasciciel - wazne !

    >czy ojciec moze ja wymeldowac po jej wyprowadzeniu
    Nie moze. Moze natomisat urzad gminy, na wniosek i nie jest to takie
    proste. Osoba dorosla winna dopelnic sama obowiazkow, ktore na niej
    ciaza.

    Artur Golański

  • 12. Data: 2002-11-15 10:07:28
    Temat: Wymeldowanie z TBS-u
    Od: Witold Piskorz <w...@c...uj.edu.pl>

    Witam,

    A jak się sprawa ma z TBS-em? Partycypant (sponsor) chce usunąć głównego
    lokatora oraz pozostałe osoby i wskazać kogoś innego (zgodnie z
    regulaminem TBS-u). Czy może to zrobić pod nieobecność lokatorów
    (jednego z nich - nie głównego, bo on się zgadza na wymeldowanie)? Tenże
    "niesforny" lokator się wyprowadził wraz z rzeczami w lipcu i oficjalnie
    nie poinformował dokąd.

    Dzięki z góry za poradę. Pytałem już dwóch prawników, ale oni nie
    wiedzą, jak to jest z TBS-ami :-( Gdyby to był normalny najem, to oni mi
    już sprawę naświetlili.

    W.P.

  • 13. Data: 2002-11-15 22:05:36
    Temat: Re: Wymeldowanie z TBS-u
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Nov 2002, Witold Piskorz wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ A jak się sprawa ma z TBS-em?
    [...]
> [...]
    >+ Dzięki z góry za poradę. Pytałem już dwóch prawników, ale oni nie
    >+ wiedzą, jak to jest z TBS-ami :-( Gdyby to był normalny najem, to oni mi

    A możesz powiedzieć skąd wzięli trudność ?
    Jak rozumiem - trzeba określić właściciela mieszkania, bo
    to on ma prawo wystąpić z żądaniem, tak ?

    Pozdrowienia, Gotfryd