  • 1. Data: 2002-11-12 11:52:22
    Temat: Rekojmia czy gwarancja w przypadku...
    Od: "Adamos" <a...@o...pl>

    ...powstalych plam po wypraniu wg. wskazowek zawartych na metce kurtki ???
    Na co powolywac sie w przypadku w/w sytuacji, kurtka wyprana prawidlowo,
    jednak po praniu nadaje sie tylko do wyjscia do piwnicy po ziemniaki :-) Jak
    sie zachowac, co przysluguje w takim przypadku ??? Zwrot pieniedzy, wymiana
    na nowa ??? Z gory dzikuje za pomoc. Prosilbym o szybka odpowiedz, za 2
    godziny ide do sklepu.

    Adamos
    gg 990369
    a...@o...pl

  • 2. Data: 2002-11-12 12:03:42
    Temat: Re: Rekojmia czy gwarancja w przypadku...
    Od: "RoccoM" <r...@w...wp.pl>

    Gwarancja na kurtke? Nie slyszalem, ale jak masz, to lepiej z niej
    skorzystac. Rekojmia juz predzej (rzadko daja gwarancje na kurtke, moze
    jakis Gore-Tex), ale sprzedawca moze chciec "naprawic" (za 1 razem mu wolno
    ;).

    Pozdr

    RM

    PS napisz jak poszlo!

  • 3. Data: 2002-11-12 12:07:00
    Od: "Adamos" <a...@o...pl>

> [...]
    > skorzystac. Rekojmia juz predzej (rzadko daja gwarancje na kurtke, moze
    > jakis Gore-Tex), ale sprzedawca moze chciec "naprawic" (za 1 razem mu

    Pytam, bo nie bardzo wiem jak sie zachowac w sklepie, a nie chcialbym aby
    wykorzystali moja niewiedze w tym temacie ;-) faktycznie z ta gwarancja
    chyba troszke przesadzilem :-)

    Adamos
    gg 990369
    a...@o...pl

  • 4. Data: 2002-11-12 22:06:57
    Od: "RoccoM" <r...@u...wp.pl>

    Rekojmia. Bez 2 zdan.

    I jak?

    Pozdr

    RM

  • 5. Data: 2002-11-13 09:36:44
    Od: "Adamos" <a...@o...pl>

    > Rekojmia. Bez 2 zdan.
    >
    > I jak?
    >
    > Pozdr
    >
    > RM

    Kurtka zostala przyjeta na zasadach gwarancji. Ma to trwac 2 tyg. po nich w
    zaleznosci co stwierdzi producent, bedzie naprawiona :-) lub wymieniona na
    nowa. Mam nadzieje, ze sklep pojdzie na ugode i bede mogl wybrac inny model
    :-)

    Adamos
    gg 990369
    a...@w...pl