  • 1. Data: 2002-11-12 10:15:43
    Temat: Jakie obecnie są kary za jazdę po pijanemu
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam
    Jakie obecnie są kary za jazdę po pijanemu przy wyniku poniżej 0,5 promila (np.
    0,46) a jakie powyżej 0,5 (np. 0,9)

  • 2. Data: 2002-11-12 10:25:40
    Temat: Re: Jakie obecnie są kary za jazdę po pijanemu
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia 12 Nov 2002 11:15:43 +0100, m...@p...onet.pl napisał/napisała:
    > Witam
    > Jakie obecnie są kary za jazdę po pijanemu przy wyniku poniżej 0,5 promila (np.
    > 0,46) a jakie powyżej 0,5 (np. 0,9)

    za niskie..

    --
    * Oficjalnie kawaler * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 3. Data: 2002-11-12 19:20:47
    Od: "cyprek" <c...@b...gnet.pl>

    > za niskie..

    ale sie popisałeś, człowiek się poważnie pyta a ty sobie z niego jaja robisz

  • 4. Data: 2002-11-13 21:45:55
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > ale sie popisałeś, człowiek się poważnie pyta a ty sobie z niego jaja
    robisz
    też uważam, że za niskie ostatnio byłem świadkiem wypadku i pijany kierowca
    ( z kumplami ) przepadł

    Stryket