  • 1. Data: 2002-11-12 10:23:41
    Temat: Odp: malzenstwo i podzial majatku
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Szymon Dawidowicz <s...@k...com.pl> w
    wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:B9F68F14.18D0%szymon.dawidowicz@koncept-stud
    io.com.pl...
    > Jezeli mieszkanie bylo zapisane na malzoneke przed slubem, intercyza nie
    > zostala sporzadzona to czy po rozwodzie przysluguje mi prawo do polowy
    > mieszkania.

    po rozwodzie w powyzszym wypadku juz wczesniej pisalam ,sad orzeka o
    sposobie korzystania ze wspólnie zajmowanego mieszkania, w wyjatkowych
    wypadkach moze orzec eksmisje...

    Sandra

  • 2. Data: 2002-11-12 10:57:24
    Temat: malzenstwo i podzial majatku
    Od: Szymon Dawidowicz <s...@k...com.pl>

    Jezeli mieszkanie bylo zapisane na malzoneke przed slubem, intercyza nie
    zostala sporzadzona to czy po rozwodzie przysluguje mi prawo do polowy
    mieszkania.
    Dziekuje.

  • 3. Data: 2002-11-12 11:30:11
    Od: "Beata" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jezeli mieszkanie bylo zapisane na malzoneke przed slubem, intercyza nie
    > zostala sporzadzona to czy po rozwodzie przysluguje mi prawo do polowy

    Przedmioty majatkowe nabyte przed powstaniem wspólnosci ustawowej (w skrócie
    przed zawarciem malzenstwa) naleza do majatku odrebnego. Dlatego co do
    zasady w przypadku podzialu majatku w wyniku rozwodu Wasze mieszkanie nie
    bedzie dzielone. Beata

  • 4. Data: 2002-11-12 12:02:36
    Temat: Re: malzenstwo i podzial majatku
    Od: Sławomir Mateuszczyk <s...@g...pl>

    Szymon Dawidowicz wrote:
    > Jezeli mieszkanie bylo zapisane na malzoneke przed slubem, intercyza nie
    > zostala sporzadzona to czy po rozwodzie przysluguje mi prawo do polowy
    > mieszkania.

    To chyba zależy od tego czy mieszkanie było spółdzielcze czy nie.
    Slaw

  • 5. Data: 2002-11-12 15:34:57
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sławomir Mateuszczyk <s...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aqqqkn$5h3$...@p...warman.nask.pl...
    > To chyba zależy od tego czy mieszkanie było spółdzielcze czy nie.

    nawet przy własnościowym sąd orzeka o sposobie korzystania ze wspólnego
    mieszkania...najważniejsze jest dobro dzieci...
    moze dojsc do eksmisji, moze dojsc do zrzeczenia sie zgodnie z wolą itp.

    Sandra