  • 1. Data: 2004-07-21 15:10:42
    Temat: Wykup mieszskania Problem!
    Od: Rumcajs <r...@i...pl>

    Witam.

    Mam problem z wykupem mieszkania zakładowego Lasów Państwowycz.
    Mieszkam w nim na podstawie umowy najmu na czas nieokreślony (nie jest to
    mieszkanie słuzbowe).
    W prasie lokalnej i Biuletynie LP ukazało się ogłoszenie, że mieszkanie
    to przeznaczono do sprzedaży. Niestety,nie zwrócono się do mnie z
    propozycją wykupu.Gdy poprosiłem o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji,
    nadleśniczy poinformował mnie, że mieszkanie to w przyszłości jest
    przewidziane jako mieszkanie służbowe lub zamienne.
    Czy nadleśniczy miał prawo wstrzymać sprzedaż lokalu, po zatwierdzeniu go
    do sprzedaży przez dyrektora generalnego LP? Jeśli tak to na jakiej
    podstawie prawnej? Jeśli nie, to gdzie się odwolać i czym poprzeć
    odwołanie?

    Z góry dziekuję za pomoc
    Rumcajs