  • 1. Data: 2004-07-21 15:58:41
    Temat: a gdyby zlapali skimmera ?
    Od: "fondi" <c...@o...pl>

    Mam pytanie czy ktos z was byl poszkodowany przez
    kradziez bankomatowa i udalo sie zlapac sprawcow -
    jak w takim przypadku wyglada dochodzenie roszczen ?
    czy to sie robi tak jak kiedys w postepowaniu karnym adhezyjnym
    czy trzeba sie moze jakos samemu procesowac ? czy trzeba
    czekac na koniec postepowania karnego ? czy takie
    rzeczy robia jakies gnojki z technikum czy tez skimming
    to raczej domena zawodowych przestepcow, ktorzy dbaja
    zeby ukryc to co ukradli ? udalo sie komus z was
    wyegzekwowac pieniadze od skimmera ? znacie jakies
    historie z happy endem ?

  • 2. Data: 2004-07-22 07:33:07
    Temat: Re: a gdyby zlapali skimmera ?
    Od: "Gonia" <g...@n...pl>

    Najpierw pieniądze trzeba egzekwować od banku.
    Proszę zwrócić uwagę na nową ustawę o elektronicznych instrumentach
    płatniczych - art. 28 - do czasu zastrzeżenia karty ponosi się
    odpowiedzialność tylko do 150 euro, a po zastrzeżeniu pełna odpowiedzialność
    przechodzi na bank.

  • 3. Data: 2004-07-22 15:20:57
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Gonia wrote:

> [...]
    > płatniczych - art. 28 - do czasu zastrzeżenia karty ponosi się
    > odpowiedzialność tylko do 150 euro, a po zastrzeżeniu pełna odpowiedzialność

    Tyle że tu nikt niczego nie zastrzega...

    KG