  • 1. Data: 2004-07-21 14:29:20
    Temat: Przekroczenie uprawnien
    Od: "Thaddy" <t...@t...pl>

    Witam!

    Jakis czas temu zostalem bezpodstawnie zatrzymany przez dwoch
    funkcjonariuszy publicznych. Zachowywali sie w sposob wulgarny. Kiedy sobie
    na to nie pozwolilem, uzyli wobec mnie grozb.

    Napisalem skarge do ich przelozonego. W odpowiedzi na to zrobiono ze mnie
    chuligana. Sprawe skierowali do sadu, ktory mnie uniewinnil. W miedzyczasie
    ja skierowalem sprawe do prokuratury, ktora ciagnie sie juz od ponad 6
    miesiecy. Na ostatniej konfrontacji obaj funkcjonaruusze wszystkiemu
    zaprzeczyli i podali kolejne fakty przedstawiajac mnie wciaz jako chuligana.

    Moje pytanie brzmi: Czy istnieje u nas w panstwie jakas instytucja, ktora
    mogla by mi w tej sprawie pomoc. Gdzie moge ja znalezc? Uwazam, ze sam
    zrobilem wiele, ale nie
    jestem prawnikiem i potrzebna jest mi pomoc. Czy jesli wygram te sprawe
    przed sadem (choc sam mam te swiadomosc, ze jest to raczej malo
    prawdopodobne) moge podac JST do sadu o odszkodowanie?

    Dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2004-07-21 21:02:30
    Temat: Re: Przekroczenie uprawnien
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Thaddy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    Cała rzecz w tym, że czasem lepiej opanować się. Funkcjonariusz też człowiek
    i może się mylić. Jak się z nim pieniaczysz to łatwo o wymknięcie się
    sytuacji spod kontroli. O wiele lepiej spokojnie się poddać ich "zabiegom" i
    później na zimno wysmarować skargę. Krótką, a rzeczową.

  • 3. Data: 2004-07-22 01:05:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cdlujg$jt8$1@213.17.149.170>, Thaddy wrote:
    > miesiecy. Na ostatniej konfrontacji obaj funkcjonaruusze wszystkiemu
    > zaprzeczyli i podali kolejne fakty przedstawiajac mnie wciaz jako chuligana.

    Wiem, że się czepiam, ale skoro sam przyznajesz że były to fakty to
    jesteś chuliganem.

> [...]
    > przed sadem (choc sam mam te swiadomosc, ze jest to raczej malo
    > prawdopodobne) moge podac JST do sadu o odszkodowanie?

    Trochę będziesz pewnie musiał podac więcej informacji aby ktos mógł ci
    udzielić skutecznej rady.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2004-07-22 08:37:42
    Od: "Thaddy" <t...@t...pl>

    > Wiem, że się czepiam, ale skoro sam przyznajesz że były to fakty to
    > jesteś chuliganem.

    Masz racje, zle sie wyrazilem :) Tak jak napisalem pozniej, nie jestem
    prawnikiem i poperlniam czasem bledy chocby tego rodzaju.

    > Trochę będziesz pewnie musiał podac więcej informacji aby ktos mógł ci
    > udzielić skutecznej rady.

    Zdaje sobie sprawe, ze nie otrzymam tej rady tutaj. Sprawa jest zbyt
    zlozona, aby przedstawiac ja tu na forum. Dlatego tez pytam o kogos
    (instytucje / osobe), ktora zajmowala by sie tego rodzaju sprawami.

    Ale powyzsza uwaga byla bardzo sluszna, dziekuje.

    Pozdrawiam
    T.

  • 5. Data: 2004-07-22 08:45:23
    Od: "Thaddy" <t...@t...pl>

    > Użytkownik "Thaddy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Cała rzecz w tym, że czasem lepiej opanować się. Funkcjonariusz też
    człowiek
    > i może się mylić.

    Bardzo sluszna uwaga. Wzialem to pod uwage niestety i teraz bardzo tego
    zaluje. Niestety mylic sie nie znaczy skladac falszywe zeznania na etapie
    dochodzenia, a potem klamac sedziemy w oczy. Ten czlowiek zachowuje sie jak
    psychopata - osoba bardzo niebezpieczna spolecznie. Sprobuj spojrzec na to w
    ten sposob: sprawa dotyczy Twojego syna, ktorego tylko za to, ze napisal
    sluszna skarge na niewlasciwe zachowanie sie funkcjonariusza probuje sie
    wrobic w probe rozjechania samochodem funkcjonariusza na sluzbie i skazac
    przed sadem.

    > Jak się z nim pieniaczysz to łatwo o wymknięcie się
    > sytuacji spod kontroli. O wiele lepiej spokojnie się poddać ich "zabiegom"
    > później na zimno wysmarować skargę. Krótką, a rzeczową.

    Byla krotka i rzeczowa. Ale podczas zatrzymania robiono to bez poszanowania
    mojej godnosci, wyzywajac od zlodziei itp. I to tylko dlatego, ze znalem
    swoje prawa.

  • 6. Data: 2004-07-22 11:13:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Thaddy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    Nigdy w sądzie nie szukaj sprawiedliwości. Tam się dostaje wyrok.

  • 7. Data: 2004-07-22 11:50:51
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Robert Tomasik napisał(a):

    > Nigdy w sądzie nie szukaj sprawiedliwości. Tam się dostaje wyrok.

    Masz rację. W sądach nie ma sprawiedliwości, jest tylko prawo.
    Ale filozoficznie spytam, czy coś takiego jak sprawiedliowśc wogóle istnieje ??

    --
    JOHNSON :)