  • 11. Data: 2021-11-07 13:47:23
    Temat: Re: Wykonywanie obowiązków zawodowych podczas izolacji
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.11.2021 o 11:27, nadir pisze:

    > O logowanie do BTS-ów. W Niemczech na tej podstawie lokalizowano
    > kwarantannowiczów, czy u nas tak robią czy nie, nie wiem, ale wykluczyć
    > nie mogę.

    Ale po pierwsze nie ma zakazu pożyczania telefonów, a po drugie w Polsce
    nie można żądać retencyjnych danych telekomunikacyjnych do wykroczeń.

    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2021-11-07 13:47:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Dziś kończy mi się kwarantanna.
    Nikt mi nie kazał czegokolwiek instalować ani nikt nie sprawdzał czy
    siedzę w domu.
    Nikt nic nie wspomniał o drugim teście (pierwszy paskowy)

    Jest w tym jakaś logika?

    PS. teraz będę się opiekował zaszczepioną fajzerem żoną która choruje
    tak samo jak nas dwóch i prawdopodobnie ona to przywlekła bo objawy
    miała pierwsza ale potem je gripeksami "zaleczyła"

    Taki PODSTĘPNY zaszczepiony roznosiciel ;-)

  • 13. Data: 2021-11-07 13:56:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.11.2021 o 13:47, _Master_ pisze:
> [...]
    > instalować ani nikt nie sprawdzał czy siedzę w domu. Nikt nic nie
    > wspomniał o drugim teście (pierwszy paskowy) Jest w tym jakaś

    Dla mnie spora. Odpowiedzialny i mądry człowiek nie potrzebuje
    pilnowania. Idiota będzie wymyślał tuzin sposobów na ominięcie i i tak
    się go upilnować nie da.

> [...]
    > miała pierwsza ale potem je gripeksami "zaleczyła"
    > Taki PODSTĘPNY zaszczepiony roznosiciel ;-)

    Na temat COVID wypowiadać się nie będę, bo się nie znam. Ale jak mnie o
    broni biologicznej uczono, to twierdzili, ze w ogóle nie trzeba być
    chorym, by przez nieuwagę przenieść wirus - nawet na kombinezonie
    ochronnym.

    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2021-11-07 14:01:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-07-listopada-2021 o 13:46, Robert Tomasik pisze:
    > Nie prościej dysk umieścić na dłuższym kablu w osobnej obudowie, gdzie
    > nie bedzie wibrował? Na pewno taniej.

    Słowo klucz to interfwja ATA. Położenie na gąbce pod maszyną nic nie
    pomogło a pracodawca mimo nalegań nie chciał inwestować w przelotki czy
    o zgrozo nowszy komputer od kodaka z SSD.

  • 15. Data: 2021-11-07 14:05:47
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Ale po pierwsze nie ma zakazu pożyczania telefonów,

    Pewnie, że nie ma. Ale nie wiem co się dzieje jak masz kontrolę
    telefoniczną kwarantanny a nie możesz odebrać telefonu lub aplikacji.
    Natomiast idąc na test możesz po prostu telefonu zapomnieć.

    > a po drugie w Polsce
    > nie można żądać retencyjnych danych telekomunikacyjnych do wykroczeń.

    W Polsce niby wiele rzeczy nie można a jednak się dzieją.
    Nie wiem czy akurat aplikacja od kwarantanny nie zbiera i nie monitoruje
    danych lokalizacyji. Nie miałem okazji jej używać.

  • 16. Data: 2021-11-07 14:06:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-07-listopada-2021 o 13:56, Robert Tomasik pisze:
    > Dla mnie spora. Odpowiedzialny i mądry człowiek nie potrzebuje
    > pilnowania. Idiota będzie wymyślał tuzin sposobów na ominięcie i i tak
    > się go upilnować nie da.

    Pełna zgoda. A to wygląda albo na przełodowanie tego systemu opresji
    albo danie do zrozumienia pacjentom że przechodzą nowszą grypę i
    PANDEMIA STRACHU to przeżytek.

> [...]
    > broni biologicznej uczono, to twierdzili, ze w ogóle nie trzeba być
    > chorym, by przez nieuwagę przenieść wirus - nawet na kombinezonie

    Jeśli dawid jest taki straszny to dlaczego nie zrobiono zadymy w mojej
    pracy, pracy mojej żony a tylko wysłano klasę syna po 3 dniach od testu
    na jakąś nie przewidzianą 5 dniową kwarantannę?

  • 17. Data: 2021-11-07 14:07:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.11.2021 o 14:01, _Master_ pisze:

    > Słowo klucz to interfwja ATA. Położenie na gąbce pod maszyną nic nie
    > pomogło a pracodawca mimo nalegań nie chciał inwestować w przelotki czy
    > o zgrozo nowszy komputer od kodaka z SSD.

    SSD wydaje się tu niezłym rozwiązaniem, ale można iść w lepszej jakości
    dysk HDD. Są takie odporne, które się do serwerów używa.

    --
    Robert Tomasik

  • 18. Data: 2021-11-07 14:16:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-07-listopada-2021 o 14:07, Robert Tomasik pisze:
    > SSD wydaje się tu niezłym rozwiązaniem, ale można iść w lepszej jakości
    > dysk HDD. Są takie odporne, które się do serwerów używa.

    Coś mi świta że byłe lepsze dyski ATA o pojemności 160 GB

    ale zwyciężyły tanie (50 zł/szt.) Nie moja decyzja ;-)

  • 19. Data: 2021-11-07 14:17:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.11.2021 o 14:05, nadir pisze:
    > Nie wiem czy akurat aplikacja od kwarantanny nie zbiera i nie monitoruje
    > danych lokalizacyji. Nie miałem okazji jej używać.

    Zdaje się, ze zbiera, ale z GPS-a. Przynajmniej czytałem, ze domaga się
    takich uprawnień.

    --
    Robert Tomasik

  • 20. Data: 2021-11-07 14:18:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.11.2021 o 14:16, _Master_ pisze:

    > Coś mi świta że byłe lepsze dyski ATA o pojemności 160 GB
    >
    > ale zwyciężyły tanie (50 zł/szt.) Nie moja decyzja ;-)

    No więc te dyski są dobre, jak nie zależy Ci na pewności działania.

    --
    Robert Tomasik