  • 11. Data: 2006-12-15 20:52:41
    Temat: Re: Wykluczenie ze SM - i co z tego?
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    ... poza tym na logikę: jakby mogli odciąć, to przecież to jest - wydaje mi
    się - mocniejszy bat na niepłacącego niż "wykluczenie z grona członków".
    Co z tą podstawą?

  • 12. Data: 2006-12-15 22:39:31
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "kredytobiorca" <k...@o...pl> wrote in message
    > ... poza tym na logikę: jakby mogli odciąć, to przecież to jest - wydaje
    > mi
    > się - mocniejszy bat na niepłacącego niż "wykluczenie z grona członków".
    > Co z tą podstawą?

    tak samo mi sie nie chce szukać jak i tobie.
    Jakbym miał pod reką to bym ci przekleił, a że nie mam to idź do prawnika on
    ci za stówę poszuka.
    Wiem, że są, bo kiedyś miałem okazję cos koło tego robić, ale absulutnie nie
    zwróciłem uwagi ani na number dziennika ani na tytuł ustawy czy
    rozporzadzenia.