  • 1. Data: 2004-06-01 18:42:27
    Temat: Wydział Komunikacji żąda podpisania oświadczenia... na jakiej podstawie?
    Od: "XHS" <x...@t...pl>

    chodzi o samochód sprowadzony z Niemiec.
    Wszystkie opłaty już poniesione..
    Autko może dostać tzw. "miękki" dowód rejestracyjny.

    Wydanie tablic WK warunkuje jednak podpisaniem oświadczenia, że dopłacę
    różnicę tj. opłatę rejestracyjną po zmianie przepisów - gdy ta zacznie
    obowiązywać...

    Na jakiej podstawie prawnej oni tego żądają???

    Jak mogą skoro prawo jest jasne i wszystko co potrzeba do pełnego
    zarejestrowania samochodu jest spełnione...
    Chcą maksymalnie ukrócić import aut używanych... :(((

    Słyszałem plotki o opłacie rejestracyjnej, ale to tylko plotki.... Więc nie
    mają racji bytu.

  • 2. Data: 2004-06-01 19:08:16
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 1 Jun 2004 20:42:27 +0200, XHS naskrobał(a):

> [...]
    > obowiązywać...
    >
    > Na jakiej podstawie prawnej oni tego żądają???

    ich sie spytaj :] Zgodnie z KPA zarządaj odpowiedzi na piśmie wraz z
    podstawą prawną.

    --
    www.grid.org
    l...@a...pl

  • 3. Data: 2004-06-01 19:15:41
    Od: "e...@o...pl" <e...@o...pl>

    kpa

    Art. 9. Organy administracji państwowej są obowiązane do należytego i
    wyczerpującego informowania stron o okolicznościach faktycznych i prawnych,
    które mogą mieć wpływ na ustalenie ich praw i obowiązków będących przedmiotem
    postępowania administracyjnego. Organy czuwają nad tym, aby strony i inne
    osoby uczestniczące w postępowaniu nie poniosły szkody z powodu nieznajomości
    prawa, i w tym celu udzielają im niezbędnych wyjaśnień i wskazówek.

    Pozdrawiam
    Essa

  • 4. Data: 2004-06-01 19:21:08
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl>

> [...]
    > obowiązywać...
    >
    > Na jakiej podstawie prawnej oni tego żądają???

    na zadnej... podpisz i wyrzuc do kosza. potem i tak nie beda
    mogli tego dochodzic.

    konrad

  • 5. Data: 2004-06-01 19:56:25
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:c9iiqm$lcm$1@korweta.task.gda.pl
    użytkownik: *XHS* napisał(a):

    > Wydanie tablic WK warunkuje jednak podpisaniem oświadczenia, że
    > dopłacę różnicę tj. opłatę rejestracyjną po zmianie przepisów - gdy
    > ta zacznie obowiązywać...

    Ja tam się nie znam, ale jak dla mnie to jest różnica miedzy
    oświadczeniem a zobowiązaniem. BTW, czy na tej zasadzie zwróciliby Ci
    różnicę gdyby ta opłata miała się okazać mniejsza?
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 6. Data: 2004-06-01 20:49:15
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl>

    > Słyszałem plotki o opłacie rejestracyjnej, ale to tylko plotki.... Więc nie
    > mają racji bytu.

    No wlasnie...rzuc okiem na to: (ze strony prawo.hoga.pl)

    Opłaty rejestracyjne bez zmian
    Biuro Komunikacji Społecznej Ministerstwa Infrastruktury informuje, że nie
    przewiduje się zmian w opłatach związanych z rejestracją pojazdów.
    W przedmiotowym zakresie obowiązuje rozporządzenie Ministra Infrastruktury
    z dnia 22 grudnia 2003 r. w sprawie wysokości opłat za wydanie dowodu
    rejestracyjnego, pozwolenia czasowego i tablic (tablicy) rejestracyjnych
    pojazdów...