eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWydział Komunikacji żąda podpisania oświadczenia... na jakiej podstawie? › Re: Wydział Komunikacji żąda podpisania oświadczenia... na jakiej podstawie?
    From: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wydział Komunikacji żąda podpisania oświadczenia... na jakiej
    podstawie?
    Date: Tue, 1 Jun 2004 22:49:15 +0200

    > Słyszałem plotki o opłacie rejestracyjnej, ale to tylko plotki.... Więc nie
    > mają racji bytu.

    No wlasnie...rzuc okiem na to: (ze strony prawo.hoga.pl)

    Opłaty rejestracyjne bez zmian
    Biuro Komunikacji Społecznej Ministerstwa Infrastruktury informuje, że nie
    przewiduje się zmian w opłatach związanych z rejestracją pojazdów.
    W przedmiotowym zakresie obowiązuje rozporządzenie Ministra Infrastruktury
    z dnia 22 grudnia 2003 r. w sprawie wysokości opłat za wydanie dowodu
    rejestracyjnego, pozwolenia czasowego i tablic (tablicy) rejestracyjnych
    pojazdów...