  • 71. Data: 2006-01-06 13:23:01
    Temat: Re: Wydanie zatrzymanych rzeczy
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Przemek R... wrote:
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:dpln47$324$2@news.dialog.net.pl...

    > w emailu masz dane ktore pozwola na identyfikacje.

    to za mało

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 72. Data: 2006-01-06 13:54:49
    Od: "Ath" <a...@p...onet.pl>

    > Posiadanie pirackiego programu zainstalowanego na kompie jest nielegalne.
    > W mowie potocznej mówi się, że program jest nielegalny.

    Po pierwsze - to jest pl.soc.prawo - obowiązuje precyzja; takie właśnie mity
    biorą się z potocznych wyobrażeń.
    Po drugie - jeśli program jest oryginalny, to nie jest piracki.

    A.

  • 73. Data: 2006-01-06 14:24:11
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Przemek R... wrote:

    > ktos dostal wyrok i przepadek mienia? Za co ? Prosze podac podstawe
    > prawna (ustawa + art)

    Za posiadanie windowsa, w Zielonej Górze jest niejeden taki przypadek. Kara
    grzywny.

  • 74. Data: 2006-01-06 14:25:59
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Ath wrote:

    > Po pierwsze - to jest pl.soc.prawo - obowiązuje precyzja; takie
    > właśnie mity biorą się z potocznych wyobrażeń.
    > Po drugie - jeśli program jest oryginalny, to nie jest piracki.

    Wg Twojej definicji praktycznie nie istnieją programy pirackie, ponieważ
    wszelkie programy są oryginalnymi. Tak więc skopiowana na CD-R płyta z grą,
    której jedynym zabezpieczeniem jest klucz jest wg Ciebie legalna. Tak samo
    program łamany crackiem. Są niezbędne: CD-R z orynalnym progamem i
    oryginalny crack od autora cracka.

  • 75. Data: 2006-01-06 14:26:33
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Przemek R... wrote:

    > ktos dostal wyrok i przepadek mienia? Za co ? Prosze podac podstawe
    > prawna (ustawa + art)

    zrób sobie studia, albo zapłać prawnikowi
    nie licz na odrobienie zadania za darmo

  • 76. Data: 2006-01-06 14:55:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Posiadanie pirackiego programu zainstalowanego na kompie jest nielegalne.
    > W mowie potocznej mówi się, że program jest nielegalny.

    ja pierdole, podaj podstawe prawna, ustawa + artykul (numer) potrafisz tyle?

  • 77. Data: 2006-01-06 14:57:44
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wg Twojej definicji praktycznie nie istnieją programy pirackie, ponieważ
    > wszelkie programy są oryginalnymi. Tak więc skopiowana na CD-R płyta z
    > grą, której jedynym zabezpieczeniem jest klucz jest wg Ciebie legalna.

    nie jest legalna bo odnosnie Crackow mozesz poczytac w kodeksie karnym oraz
    w sutawie o prawie autorskim
    rozdzial o odpowiedzialnosci karnej, UZYSKANIE programu od osoby
    nieuprawionej jest karalne.

  • 78. Data: 2006-01-06 14:58:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > nie znasz podstawy prawnej do interwencji policji u pasera lub posiadacza
    > nielegalnego oprogramowania?

    znam i podawalaem nie jeden raz, ale nie dotyczy to omawianego przypadku,
    czyli zlamania warunkow umowy.

    > idź do prawnika albo na studia

    tobie by sie przydalo

  • 79. Data: 2006-01-06 14:59:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Za posiadanie windowsa, w Zielonej Górze jest niejeden taki przypadek.
    > Kara grzywny.

    nie za posiadanie a za uzyskanie od osoby nieuprawnionej.

    P.

  • 80. Data: 2006-01-06 15:00:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > zrób sobie studia, albo zapłać prawnikowi
    > nie licz na odrobienie zadania za darmo

    przylazles, narobiles szumu, opowiadasz bzdety wiec oczekuje ze jakos
    uzasadnisz to,
    i jako ze jestesmy na grupie prawnej .. podajac podstawe prawna - ustawa +
    art

    P.