  • 81. Data: 2006-01-06 15:01:33
    Temat: Re: Wydanie zatrzymanych rzeczy
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > to za mało

    mieszkam w Sopocie. TO wystarczajace. Zreszta gratuuje sposobu rozumowania
    (a raczej jego braku)
    jezlei uznam ze cos jest legale badz nie, sam musze to robic, po prostu
    brawo!

  • 82. Data: 2006-01-06 15:07:04
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Przemek R... wrote:

    > nie za posiadanie a za uzyskanie od osoby nieuprawnionej.

    posiadanie i użytkowanie

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 83. Data: 2006-01-06 15:25:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > posiadanie i użytkowanie

    no wiec podaj podstawe prawna odpowiedzialnosci karnej za posiadanie i
    uzytkowanie,
    potrafisz tyle?

    P.

  • 84. Data: 2006-01-06 15:44:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > ja pierdole,

    Kogo? Matkę czy sanitariuszkę w psychiatryku??

  • 85. Data: 2006-01-06 15:45:57
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Przemek R... wrote:

    > no wiec podaj podstawe prawna odpowiedzialnosci karnej za posiadanie i
    > uzytkowanie,
    > potrafisz tyle?

    potrafię, ale nie chce mi się szukać w necie, ponieważ w tym czasie mogę
    zrobić coś, za co mi płacą, a Ty naiwnie liczysz na darmowego prawnika

  • 86. Data: 2006-01-06 15:59:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:dpm0dg$7fm$1@inews.gazeta.pl...

    > Kogo? Matkę czy sanitariuszkę w psychiatryku??

    złe wspomnienia z dziecinstwa?

    P.

  • 87. Data: 2006-01-06 16:03:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:dpm3bh$enf$1@news.dialog.net.pl...

    > potrafię, ale nie chce mi się szukać w necie, ponieważ w tym czasie mogę
    > zrobić coś, za co mi płacą,
    kodeks karny:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU19970880553&type=3&name=D19970553Lj.pdf

    ustawa o prawie autorskim:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU19940240083&type=3&name=D19940083Lj.pdf

    >a Ty naiwnie liczysz na darmowego prawnika

    ja nie bardzo rozumiem, po co mi prawnik i w dodatku taki co plecie glupoty
    ?

    P.

  • 88. Data: 2006-01-06 16:40:31
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Przemek R... wrote:
> [...]
    WDU19940240083&type=3&name=D19940083Lj.pdf

    > ja nie bardzo rozumiem, po co mi prawnik i w dodatku taki co plecie

    Po to, żeby gliny oddały kompa i nie wsadzili do pierdla?

  • 89. Data: 2006-01-06 17:13:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Po to, żeby gliny oddały kompa i nie wsadzili do pierdla?

    tego z ktorego teraz pisze?

    Podaj lepiej podstawe prawna uprawniajaca ich do tego (ptzy zalozeniu jak
    wyzej), bo sie nudny zaczynasz robic.

    P.

  • 90. Data: 2006-01-06 18:22:39
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Przemek R... wrote:

    > tego z ktorego teraz pisze?
    >
    > Podaj lepiej podstawe prawna uprawniajaca ich do tego (ptzy zalozeniu
    > jak wyzej), bo sie nudny zaczynasz robic.

    tego, ktory JUŻ TERAZ jest zatrzymany na policji