  • 61. Data: 2006-01-06 12:27:35
    Temat: Re: Wydanie zatrzymanych rzeczy
    Od: "ath" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > licencji, którą użytkownik zobowiązał się akceptować kupując.
    > Zakup nośnika nie jest legalnym sposobem wejścia w posiadanie programu,
    > ponieważ jest to wyłącznie sposób na wejście w posiadanie nośnika.
    > Posiadaczem MS Office jest Microsoft. Osoba, która kupiła pełną wersję za
    > 1700 zł nie jest posiadaczem programu, ale posiada licencję na jego
    > używanie.
    > Nie wiedziałem, że muszę pisać o rzeczach oczywistych.
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    "Licencja" Microsoft nie reguluje legalności oprogramowania. Legalność
    reguluje ustawa przyjęta przez Sejm, podpisana i ogłoszona.

    Nie wiedziałem, że muszę pisać o rzeczach oczywistych.

    A.

  • 62. Data: 2006-01-06 12:29:48
    Od: "Ath" <a...@p...onet.pl>

    > ROTFL
    > daj mi swój adres i telefon, zadzwonię do BSA, sprawdzą, czy masz rację

    Nie mąć człowieku ludziom w głowach, albo podaj podstawę prawną. Przemek dobrze
    pisze.

    A.

  • 63. Data: 2006-01-06 12:43:33
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    ath wrote:
    > "Licencja" Microsoft nie reguluje legalności oprogramowania. Legalność
    > reguluje ustawa przyjęta przez Sejm, podpisana i ogłoszona.

    Ustawa o prawie autorskim?

  • 64. Data: 2006-01-06 12:45:04
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Ath wrote:

    > Nie mąć człowieku ludziom w głowach, albo podaj podstawę prawną.
    > Przemek dobrze pisze.

    ...a wszyscy, którzy dostali wyroki grzywny i przepadek mienia są niewinni.
    Co z tym adresem? Jakiś problem?

  • 65. Data: 2006-01-06 13:18:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:dplooe$4k8$1@news.dialog.net.pl...

    > Ustawa o prawie autorskim?

    lamiesz warunki licencji ale program nie jest nielegalny. Jezlei cos jest
    nielegalne to zajmuje sie tym policja,
    nie masz prawa nielegalnej rzeczy posiadac a plicje nie interesuje zlamanie
    zawartej umowy

    P.

  • 66. Data: 2006-01-06 13:18:55
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:dpln47$324$1@news.dialog.net.pl...

    > kradzież
    > ochrona własności intelektualnej

    podaj podstawe prawna uprawniajaca policje do interwencji (ustawa + art), bo
    nielegalnych rzeczy nie wolno posiadac i tym sie policja zajmuje

  • 67. Data: 2006-01-06 13:19:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:dpln47$324$2@news.dialog.net.pl...

    > ROTFL
    > daj mi swój adres i telefon, zadzwonię do BSA, sprawdzą, czy masz rację

    w emailu masz dane ktore pozwola na identyfikacje.

    P.

  • 68. Data: 2006-01-06 13:20:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > ...a wszyscy, którzy dostali wyroki grzywny i przepadek mienia są
    > niewinni.
    > Co z tym adresem? Jakiś problem?

    ktos dostal wyrok i przepadek mienia? Za co ? Prosze podac podstawe prawna
    (ustawa + art)

    P.

  • 69. Data: 2006-01-06 13:21:11
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Przemek R... wrote:
> [...]
    > jest nielegalne to zajmuje sie tym policja,
    > nie masz prawa nielegalnej rzeczy posiadac a plicje nie interesuje

    Posiadanie pirackiego programu zainstalowanego na kompie jest nielegalne.
    W mowie potocznej mówi się, że program jest nielegalny.

  • 70. Data: 2006-01-06 13:22:17
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Przemek R... wrote:
> [...]
    >
    > podaj podstawe prawna uprawniajaca policje do interwencji (ustawa +
    > art), bo nielegalnych rzeczy nie wolno posiadac i tym sie policja

    nie znasz podstawy prawnej do interwencji policji u pasera lub posiadacza
    nielegalnego oprogramowania?
    idź do prawnika albo na studia