  • 1. Data: 2017-11-24 08:27:11
    Temat: Jak zgnoić powagę sądu (euro-sądu)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Wystarczy pisać że Szyszko (PiS) przegrał z bardzo starannym pomijaniem
    jaka była podstawa prawna i uzasadnienie wyroku. Ja jak czytam *takie*
    opisy to jakoś odnoszę "pośrednie" wrażenie jakby sędziowie usłużnie
    "wydrukowali" zamówiony wyrok na politycznych wrogów mając prawo w dupie.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2017-11-24 10:24:00
    Temat: Re: Jak zgnoić powagę sądu (euro-sądu)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >opisy to jakoś odnoszę "pośrednie" wrażenie jakby sędziowie usłużnie
    >"wydrukowali" zamówiony wyrok na politycznych wrogów mając prawo w

    Eee tam - przeciez najlepiej to napisac, ze Unia chce, zeby korniki
    nam lasy zjadly.

    J.

  • 3. Data: 2017-11-24 12:40:18
    Od: j...@j...org

    On Friday, November 24, 2017 at 6:24:01 PM UTC+9, J.F. wrote:
    > Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    >
    > Eee tam - przeciez najlepiej to napisac, ze Unia chce, zeby korniki
    > nam lasy zjadly.

    No. Teraz niechybnie kornik zeżre niewycięte dęby, które w innych krajach są dla
    niego równie jadalne co kamienie.

  • 4. Data: 2017-11-24 21:14:59
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    >
    > Eee tam - przeciez najlepiej to napisac, ze Unia chce, zeby korniki
    > nam lasy zjadly.

    No i napisaliśta że po to jeszcze za (końcówki) cara drzewa sadzili żeby
    prawdziwe europejskie korniki zżarły :-)

    --
    A. Filip