  • 1. Data: 2005-07-25 16:10:38
    Temat: Wtargnięcie na teren prywatnej posesji?
    Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl>

    Na bramie poseji zobowiązanego do alimentacji została wywieszona kartka
    formatu A4 z prośbą o godziwą alimentację jego dziecka. Dwie takie kartki
    zostały położone na asfalcie przy bramie wjazdowej. . Zobowiązany uważa to
    za wtargnięcie na teran prywatnej posesji, grozi prokuratorem i sprawą
    karną. Czy ma rację?
    Anna

  • 2. Data: 2005-07-25 17:37:28
    Temat: Re: Wtargnięcie na teren prywatnej posesji?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Anna Kwiecińska wrote:
> [...]
    > zostały położone na asfalcie przy bramie wjazdowej. . Zobowiązany uważa to
    > za wtargnięcie na teran prywatnej posesji, grozi prokuratorem i sprawą

    Jak może być wtargnięcie na teren posesji, jak kartki były na zewnatrz
    posesji?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-07-25 17:50:50
    Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl>

    wiadomości news:dc380k$p15$1@opal.futuro.pl...

    > Jak może być wtargnięcie na teren posesji, jak kartki były na zewnatrz
    > posesji?

    OK.Można więc spać spokojnie
    A.

  • 4. Data: 2005-07-26 09:00:34
    Od: "czarny" <c...@e...pl>

    Zobowiązany stosuje trick zwany "ja cię postraszę prokuratorem, to ty mi
    dasz spokój z alimentami".

    Nie przejmować się, niech się ośmieszy przed prokuratorem.

  • 5. Data: 2005-07-26 09:02:44
    Od: "czarny" <c...@e...pl>

    I jeszcze jedno:

    Uwaga na kodeks wykroczeń - zasmiecanie posesji. gdybym był na miejscu
    "zobowiązanego" i chciał zrobić na złość, zawiadomiłbym Straż Miejską o
    zasmiecaniu, tym bardziej, że kartki pewnie wiadomo od kogo pochodzą. może
    nastepne zawiadomienia w woreczkach foliowych na klameczce od furtki?

    Nie daj się.

  • 6. Data: 2005-07-26 09:04:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    czarny wrote:
    > Zobowiązany stosuje trick zwany "ja cię postraszę prokuratorem, to ty mi
    > dasz spokój z alimentami".

    Czyli inaczej mówiąc - stosuje groźbę bezprawną w celu zmuszenia do
    zaniechania działania.

    > Nie przejmować się, niech się ośmieszy przed prokuratorem.

    Albo nagrać i donieść prokuratorowi, że stosuje delikwent groźby
    bezprawne :)

  • 7. Data: 2005-07-26 19:11:32
    Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl>

    wiadomości news:dc4ub8$d1p$3@opal.futuro.pl...
    ".

    > Albo nagrać i donieść prokuratorowi, że stosuje delikwent groźby
    > bezprawne :)

    To taśma, / z którą można cuda wyczyniać/ jest w dzisiejszych czasach
    dowodem dla prokuratury bądź sądu ???
    Anna

  • 8. Data: 2005-07-26 20:39:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Anna Kwiecińska wrote:

    > To taśma, / z którą można cuda wyczyniać/ jest w dzisiejszych czasach
    > dowodem dla prokuratury bądź sądu ???

    Jak sąd ją uzna za dostatecznie czytelną, to oczywiście. A cuda też się
    wykrywa - i wtedy cudujący dostaje solidnie wd*.*ę za wprowadzanie w
    błąd wymiaru sprawiedliwości.