  • 1. Data: 2005-07-25 15:42:59
    Temat: Re: Odszkodowanie z OC i naprawa we własnym zakresie
    Od: Ogrodnik <o...@o...pl>

    "atryda" <g...@o...pl> tak oto nabazgrał:

    >jakas rodzina Kamila bo piszecie obaj z Olsztynskiego uzywacie obaj modemu
    Biedny ten Kamil ma rodzinę wyłącznie w warmińsko-mazurskim ;-)
    Nie mógł sobie znaleźć kogoś z kujawsko-pomorskiego ?
    Pamiętaj nie jeden pies ma na imię Burek :-)

    >mnie ze sam jestes Kamil Koniowalski lub jego brak blizniak..
    Jak byś się przyjrzał czytnikom, to Kamil na cuuuudowną Windozę,
    a ja używam linuksa :-) Nie mam też modemu tylko kartę itd.

    >no coz .. pewnie myslisz ze jestem niepelnoletni i tak sie napaliles?
    Głodnemu chleb na myśli. BTW skąd taki skojarzenia u ciebie w stosunku do
    mojego nicka ?

    >wiec jesli wyrzucisz filtr antyspamowy z mego adresu
    Mam lepsze rozwiązanie - ustawiam filtr na twoje posty - więcej ich nie będę
    widział.

    --
    Jan Tadeusz Koniowalski :-)